| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
"The Stig" revealed
|
<< 1, 2, 3 >> 11250 besök totalt |
|
Re:
hörde någonstans att han har en enda svarta. läst att det finns lite olika "the stig" den svarta, den vita. sen var det en svensk som körde snöskoter sen finns hans afrikanska kusin i ett program. The stig har jag hört ifrån olika betydelser. dels ifrån stig blomqvist som herr clarkson tydligen skulle vart imponerad för någon gång. sen var det tydligen benämningen på studenter någonstans. https://www.flashback.info/showthrea där jag fått lite an det jag vet :P mest aktuellt i slutet de analyserar allt :P _________________ Fredrik Halvarsson Newbie och nyfiken RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL! |
||||||||
|
Re:
Nähä, inte den enda svarta http://www.youtube.com/watch?v=wEq8S |
||||||||
|
Re:
Den var ju vit med shumi hade väl den enda helsvarta har jag för mig
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||
|
Re:
Lewis hamilton har iaf varit "the stig" minst 1 gång. Sen har jag väll fått för mig att dom byter ut "The Stig" lite efter vad det är som ska köras.
_________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||||
|
Re:
Det var väl snubben i afrika som var the Stigs kusin
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
Re:
Men va ni tjatar http://www.youtube.com/watch?v=UYY9Boch här ser ni några, varav en är strajpad http://www.youtube.com/watch?v=KbUuO
|
||||||||
|
Re:
+1
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
Att ha flera olika The Stig (som kör power laps) känns som det motverkar syftet med att ha en "Stig".
FXX bilen är väl inte heller en "vanlig" gatlaglig bil? Så den platsar ju inte på deras lista även om den slog rekordet. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||||||
|
Re:
Top Gear är inte Sport Auto. Syftet är UNDERHÅLLNING. Och att sälja reklam / TV-tid.
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||||
|
Att ha Schumi är liksom en lite för bekväm sanning, jag menar vem har inte lätt att tänka sig honom som the Stig? Jag tror att det är någon annan, och att Schumi fick revealas som the Stig för att få ha med FXXen (Speciellt utan att folk ska börja reflektera ang varför Schumis Ferrari var med).
_________________ Axel Tanner |
||||||||
|
Re:
Är det inte så att det är en "standard-Stig" som kör fastest lap-varven och undervisar kändisarna inför deras varv i Suzukin plus ett par special-Stig vid olika tillfällen? Personen som outats varandes "the Stig" (och där Top Gear började med sin förvirringskampanj) verkar ju även fungera som teknisk rådgivare för programmet. Det var bland annat det som avslöjade hans identitet i och med förhören i samband med Hammonds krasch. Känns i alla fall inte särskilt troligt att de byter Stig i var och varannat program ... _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
|
Att Ben Collins är "main Stig" har varit ett känt faktum i racingkretsar ett bra tag nu... Visst byts Stig ut lite beroende på vad som göras skall (testkörningen av Renaults F1-bil runt Top Gear-banan till exempel, har för mig att det var Heikki Kovalainen som gjorde det). Collins kör nu för tiden mest sportvagnar men har en karriär i Brittiska Formel 3, Indy Lights och ASCAR bakom sig...
_________________ Jimmy Magnusson |
||||||||
|
Den "Stig" jag vet om körde bara en gång, men han kunde just den bilen och hade varit med vid utvecklingen. Ungefär som Schumi då, även om denna förare inte ligger på F1-nivå.
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||||
|
Re:
Jodå, visst var det jag, men på ett annat forum.
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||||
|
Re:
Var det den "Stig" som satte Egget i däckvallen, eller den "Stig" som sedermera satte ngn form av ytterst temporärt banrekord med TG-vingen?
Allmänt banåkaforum
"The Stig" revealed
|
<< 1, 2, 3 >> 11250 besök totalt |