Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 8874 besök totalt |
Re:
Det hade varit intressant om man kunde få ta del av mätresultaten! Själv har jag inget mer att gå på än att det kanske är ok, då flertalet rena tävlingsbilar för en bra bit mer liv än min bil... Det ska ju byggas om avgas och insug så småningom, och då är det ju kul att ha någorlunda grepp om vad man har för utgångsläge. _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
1. Junior Shahin
2. Peter Björk 3. Jesper Badh Bmw e30 4. Yashar Maleky - Mitsubishi Lancer Evo V[/color] 5. Hampus Wallengren Ford Sierra Cosworth 6. Johannes Gustavsson - Audi A3 1,8T 7. Johan Dahl 8. Daniel Söderström Alfa 75ts 9. joakim birgersson 10.Tobias Haglund 11 Jerker Svensson Audi S3 2,0 tfsi 12 Niklas Johansson Nissan Skyline R32 GT-R 13 Peo Rydgren 14Semir Daifallah Honda Civic Type R 15. Tobias Gunnarsson 16. Daniel Börjesson - Golf r32 17 Niklas Kvillert 200SX 18 Jari Saren, Honda del sol 19Joakim Hedlund Saab 900 20.Tobias Gustavsson Sierra Cosworth 21.Kalle Diesner Sierra Cosworth 22.David olofson - Westfield V6 23.Joakim Hedberg Saab 900 24.Mattias Karlsson 25.Dennis oscarsson 26.Staffan Edvardsson - Mitsubishi evo V 27.Marcus Jansson Subura Impreza GT 28.Lennart Strömbäck Audi RS4 B7 29. 30. _________________ Lennart Strömbäck Audi A4 2.0TFSI quattro -2010 |
||||
1. Junior Shahin
2. Peter Björk 3. Jesper Badh Bmw e30 4. Yashar Maleky - Mitsubishi Lancer Evo V[/color] 5. Hampus Wallengren Ford Sierra Cosworth 6. Johannes Gustavsson - Audi A3 1,8T 7. Johan Dahl 8. Daniel Söderström Alfa 75ts 9. joakim birgersson 10.Tobias Haglund 11 Jerker Svensson Audi S3 2,0 tfsi 12 Niklas Johansson Nissan Skyline R32 GT-R 13 Peo Rydgren 14Semir Daifallah Honda Civic Type R 15. Tobias Gunnarsson 16. Daniel Börjesson - Golf r32 17 Niklas Kvillert 200SX 18 Jari Saren, Honda del sol 19Joakim Hedlund Saab 900 20.Tobias Gustavsson Sierra Cosworth 21.Kalle Diesner Sierra Cosworth 22.David olofson - Westfield V6 23.Joakim Hedberg Saab 900 24.Mattias Karlsson 25.Dennis oscarsson 26.Staffan Edvardsson - Mitsubishi evo V 27.Marcus Jansson Subura Impreza GT 28.Lennart Strömbäck Audi RS4 B7 29.Mattias Bågenholm - Honda Civic 30.Erik Virdeborn - Honda Civic _________________ Mattias Bågenholm -Göteborg- Medlemsansvarig och kassör i Hondaklubben. www.Hondaklubben.com |
||||
Re:
Ja du den bästa vägen som går snabbast.. Och vilken är de???
Mycket bra fråga... Någon som vet??? _________________ Mattias Bågenholm -Göteborg- Medlemsansvarig och kassör i Hondaklubben. www.Hondaklubben.com |
||||
Re:
Jag vet att det finns en Volvo tapp i Anderstorp och dom brukar ha E85 . Det går jättebra ta med sig en kompis ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Kul att det blir av nu på onsdag, jag har några som är intresserade också, går de bra att de betalar på plats? Kan man fixa endagslicens hos er på kvällen eller måste man betala den ngn stans innan? isåfall var?
MVH:Daniel _________________ Daniel Börjesson |
||||
Re:
Det går bra att betala på plats och engångslicensen löser ni på plats med ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Problem
Har för avsikt att komma förbi och köra med er men jag är på semester i skåne och har glömt min hjälm hemma i stockholm:( Är det någon som har en extra att låna ut? Gärna stor eftersom jag är ganska tjockskallig. Mvh Daniel. P.s Sitter och surfar på mobilen så jag hoppas det funkar och inte ser allt för konstigt ut... _________________ Daniel Rosenblom Bandhagens Däck DR Setup |
||||
HondaJalle skrev:
Hur är det med tankning av E85 i anderstorp, finns det nära banan eller måste man ta med dunkar? Är det ok om polare följer med o kikar? Maciek Matwiejczuk skrev: Jag vet att det finns en Volvo tapp i Anderstorp och dom brukar ha E85 . Det går jättebra ta med sig en kompis Tyvär Grabbar det finns ingen volvo tapp i Anderstorp men det finns en Gulf mack med E85!! Sen Finns det en Volvo Mack på vägen ur Gislaved mot Anderstorp!! Tänkte bara tala om det så ingen yra omkring och leta för mycket!! Gulf macken ligger på storgatan mitt inne i Anderstorp!! Ha det bra _________________ Andreas Hjalmarsson Ekehage |
||||
Re: Problem
Jag kan ta med mig en "JULA" hjälm i storlek XL om du vill låna... _________________ Mattias Bågenholm -Göteborg- Medlemsansvarig och kassör i Hondaklubben. www.Hondaklubben.com |
||||
_________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 8874 besök totalt |