Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6666 besök totalt |
Re:
Mycket... ![]() |
||||||
Re:
Vad menar du ![]() ![]() Ni som provat, hur är banan. Snyggt gjord? Stämmer bra överens med real life? |
||||||
Re:
Har du kört där Niklas? |
||||||
Re:
nope jag har varit vid banan men inte kört där tyvärr. Det är ju ett gammalt kalkbrott så det är ju lite småtrist. Fast jäklar vad jag hoppas på att planerna på en South Loop blir av. Då blir banan riktigt kul... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Re:
ok. Kan rekommenderas. Jag körde där för två år sen. Riktigt sjysst bana ![]() ![]() |
||||||
Re:
hittar ej där man ska lägga in den _________________ Philip kronfeldt |
||||||
Re:
Står i readme-filen.... om ni inte redan har en GameData-mapp så skapa en under er RACE07-mapp. Därunder skapar ni en mapp som ni kallar Locations. Därunder lägger ni Gotland Ring-mappen med alla filer. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Vet ej om jag hinner vara med ikväll, men ska försöka.
Tog några test-varv i practice mode 1,26,321 De snabbaste kör nog låga 1,25 tippar jag ![]() _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||||
Re:
oj oj vilka tider, där ligger man i lä med 1.29,2 ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
Jag har påbörjat arbetet med den södra loopen men måste dit och kolla verkligheten först innan jag kan släppa den. Det blir sammantaget en gigantisk bana med MYCKET speciell karaktär och väldiga nivåskillnader. Tyvärr finns ju inte så mycket att lägga till runt banan än om man inte ska fantisera ihop större/fler läktare mm. Depåggaragen finns ju inte heller i verkligheten, så redan där är för mycket... vindmöllorna är dock på sina verkliga platser. _________________ Dan Godman |
||||||
Nice Darne!
Vi körde banan igår och den är kul som attan! Många ställen att köra om på! Den åt däck som satan bara. ![]() Ser fram emot South Loop! ![]() Återigen tack för ursprungsjobbet med banan till rF! Mkt bra jobbat! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6666 besök totalt |