Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar S: Projekt BMW E36 -93 Race/Gata/Vad du vill=SÅLD | 4744 besök totalt |
Väldigt frisk e36 sedan kaross med nybyggd bur. Lackad invändigt, reg besiktigad med buren, förstärkta torn både fram och bak.
Identiteten är 325-93 men jag har med fördel besiktigat sådana med starkare motorer... Glasfiberhuv+ framskärmar medföljer, material till att göra sidorutor i plast finns. Elsystemet är rensat så det finns bara det nödvändigaste kvar. Allt finns för att bygga ihop en fungerande bil men det mesta är slitna standardgrejor och måste ses över. Karossen är dock som sagt prima. Diffbromsad bakväxelklump. Mer info: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Allt slavarbete är klart och bara det roliga kvar! Ring helst för info 0707-556551 markusj97@hotmail.com _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 BMW 325 Touring -89 |
||
om inte det blir någon snabb affär på denna kan det hända att den får stå kvar. Men kollegan vill sälja båt till mig för ett bra pris om jag är snabb. Annars hade det nog inte blivit nån annons...
_________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 BMW 325 Touring -89 |
||
Jag tyckte det var svårt att värdera något sånt här så därför klarade jag inte att sätta pris. Men nu har många hört av sig så jag har sagt 25000kr för det som beskrivs i annonsen. Om man vill finns M3 bakvagn komplett att köpa till för 4000kr om jag får behålla den andra.
_________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 BMW 325 Touring -89 |
||
om jag bygger mot beställning är jag ju nära vad som skulle räknas som "näringsidkare". Kanske skulle starta upp? Fast för det krävs ju en lönsamhet antar jag... _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 BMW 325 Touring -89 |
||
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar S: Projekt BMW E36 -93 Race/Gata/Vad du vill=SÅLD | 4744 besök totalt |