| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan bankörning Anderstorp 4/7: Anmälan Stängd
|
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (8317 totalt) |
|
|
||
|
Nä, nu börjar jag få banabstinens igen....det var ju jättelängesen man fick köra något...Sviestad den 8:e juni regnade ju bort.
Anderstorp den 4:e, summermeet 5:e och Sviestad den 6:e kanske råder bot på det.
_________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||
|
Re:
Hehe, känns som en bra dos! Glöm inte anmäla dig till Summermeet, sovplatser finns till hugade! _________________
|
||
|
Jag har både anmält mig och betalt I TID! Kors i taket!
Hoppas bara min TT blir färdig med massor av pulver. _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
|
Min TT är mappad och klar nu! Skall hämta den imorgon hos ACE. Är ANINGEN sugen på att få testa den nu!!!!!! Blir premiär på Anderstorp!
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
|
Re:
Kul johan, skall bli underhållande och se vad den kan prestera nu då!? du har inga ursäkter kvar nu
hoppas baljan håller ihop
ledsen johan men men dom hjulvinklarna du har så blir svänga grejen jobbig
kul med så många till anderstorp, för oss arrangörer har det hamnat lite i skuggan av borås. ses å fre lör och sön mvh dennis ozzo hansson _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
|
Ett stort tack till ACS
ACS-stämningen gör alltid varje banträff....eh....."unik"! Herr Persson fortsätter att var givmild med att dela med sig av sina bildelar
Kul att också få se Per igen sitta och mysa i nya TT RS. Hoppas att både Johan, Johan, och Narin kommer igen efter motgångarna
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re:
Vi gör vårt bästa , men A-torp var nog rekord i antal rasade bilar för vårt gäng!
Som alltid bra dag och tackar ödmjukast för inbjudan! PS, älskar mossen i regn!!!! DS.
Re:
Eftersom Minisarna verkar sakna delar direkt från fabrik så delar jag gärna med mig till er |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan bankörning Anderstorp 4/7: Anmälan Stängd
|
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (8317 totalt) |