| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Anderstorp 4/7: Anmälan är nu stängd.
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 7 besök senaste veckan (18202 totalt) |
|
Hej alla!
Finns här någon vänlig själ som kan plocka med sig en diffklump från en rejsavän i stockholm ner till Anderstorp? Hade varit underbart om det gick att fixa!
EDIT:Jag har hittat en vänlig själ nu, gillar andan vi har här att hjälpa varandra, känns riktigt _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
Re:
Kan "klumpen" levereras till Nyköping (10 mil söderut) löser vi det.
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
Nu e boende bokat, enkelrum å frulle för 360kr
http://www.gnosjo.se/kulturochfritid See ya... _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||
|
Re:
Bredband. Då förväntar vi oss uppdateringar var 10:e minut från livet i Gnosjö
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
....live, visst men tror 1-2 bilder bör täcka det mesta, Pizzerian öppnade...å den stängde, men va vet jag eg.
Å sen lär man väl bli tvingad att köpa ett element innan jag får lämna stan
_________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||
|
här finns riktigt bra boende med god mat å dryck http://www.bredarydswardshus.se/
1,5 mil till banan. _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||
|
Re:
Inget inträde. Har du vägarna förbi, och vill njuta av alla BMW-bilar, samt kolla riktigt rolig klubbracing i BMW Cup med ett stort startfält så är du välkommen. _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re:
dubbelpost, Måns var snabbare än mig för första gången.. Välkommen i alla fall
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Tog en liten tur med vinterbilen för första gången på länge igår. -Den går ganska bra!!
Lite orolig för att den går bättre än min chassitrimmade jänkare på bana...
Blir spännande iallafall! _________________ R0nny St@vervik Firebird -88. |
||
|
Finns det något intresse för en bit mat i gemenskap efter dagens körning?
Hade varit väldigt roligt att hitta någon lokal sylta för en enkel bit mat och tjöta lite om dagens bravader. Jag anmäler mig som första gubbe, är ingen på får jag äta ensam
1. Johan Sjöström _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
Jag skall se hur kvällen ter sig hemmavid Johan. eventuellt hakar jag på, om inte så för en stund iaf.
Jag vill annars efterlysa hjälp med att transportera 2st. E30-bakfjädrar till Ängelholm från Anderstorp på lördag. Finns det någon som har möjlighet?
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
jag kör ju E4:an ner, kan vederbörande möta upp längs med den är det inga problem att släpa med dom.
Jag har ju bra 4 däck o fälg samt en diff jag skall plocka upp på mossen, compacten är liten utanpå men stor inuti
Min lilla TT är nu mappad och klar så ni får allt hålla koll i backspegeln på lördag!
(Eller vara beredda med saneringsmedel...)
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
|
Enligt vädret så brukar jag kika på en norsk vädersite som alltid har stämt när jag kollat, enligt den är det uppåt 30grader och bara lite moln mitt på dagen som gäller, hoppas den stämmer även nu
, även om det är lite i varmaste laget .
Så se till att ha med många flaskor att ha vatten i
_________________ Viktor Starkman |
||
|
Micke Regnell 'BTG' syntes till mellan Ulricehamn och Borås nu vid halv sjusnåret, ser riktigt snygg ut på vägen när man möter den vita M3E30:n med svart bur
Ha det så skoj imorgon
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Anderstorp 4/7: Anmälan är nu stängd.
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 7 besök senaste veckan (18202 totalt) |