Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1709 besök totalt |
2009-07-06 Sviestad Prova på bankörning 17:00-20:00
Så var det dags igen för prova på bankörning på Sviestad. Kom och kör med din gatreggade bil på bana. Mer info och regler finns på: http://www.lms.se/web/_pages/index_s Välkomna! ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
Vad sällan detta går av stapeln, om jag läst rätt är nästa gång i slutet av månaden =(
stämmer det eller är det varje / varannan vecka? jag kan inte nu imorgon men synd att man måste vänta till slutet på månaden bara. finns det liknanade körningar i närheten av sthlm tidigare ? _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
||||
Re:
Jösses Amalia! Inte illa vad mycket ![]() ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Re:
Det är ju så kul att leka med bilar ![]() ...men den 24:e så har jag semester och då är det ju 10.00-16.00 så blir det banne mig köra av. _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||
Re:
Bor du i krokarna av banan? Hur ser det ut på plats? Ljust och lovande eller? _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Re:
Tyvärr inte, förlitar mig blint på SMHI vilket inte alltid är det bästa.. _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||
Re:
Just nu genomgrått och regn. Det positiva är att regnet avtagit något senaste timmen. _________________ /Kristian Elisson |
||||
Re:
Den 24:e är ett osäkert datum, inte säkert att det blir något då, tyvärr. Mvh _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||
Re:
Det är bara att ni lämnar nycklarna på en krok invid banan så klarar vi oss själva om ni har annat för er ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1709 besök totalt |