Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Sparade trådar/FAQ Skor | << 1, 2 13667 besök totalt |
Mina Sparco Speedcat kostade 795, men dom är inte brandsäkra. Jag är jättenöjd med dom, sköna, smidiga (trotts 44:or) och dessutom mycket lätta. _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering |
||||
Mina förra skor vara för gokart, dock i mocka. Tror de kostade ca 600 kr. Mvh |
||||
Förresten. Köpte dem då på http://www.radne.se/ de har handskar för 285 kr och skor för 770 kr
|
||||
Har för mig att det inte finns någon generalagent i Sverige. Dem flesta köper in Sparco prylar från ett Företag i England "Demon tweaks" tror jag företaget heter...
Mvh /Per
|
||||
_________________ Magnus Thomé |
||||
Det viktiga är ju inte kvaliteten...det är ju vad man *ska* ha Mvh |
||||
Schumi har OMP, är det inte det man skall ha? |
||||
Jag har Sparco-grejer på händer och fötter när jag rattar bil och är väldigt nöjd. Handskarna är Profi 2 och skorna Top 2, svarta så klart .
Sparco hittar du hos: www.rallyboutique.com www.forsman-motor.se www.janolisamotorsport.com www.w4u.se www.khmotorsport.se OMP hittar du hos: www.kalsprodukter.com www.dalhems.com GA hittar du hos: www.ga-motorsport.com AWS hittar du hos: www.bildelscentrum.com MIR hittar du hos: www.radne.se Med flera... Skulle själv vilja ha Alpinestars utrustning men den går inte att få tag på i Sverige ännu vad jag vet. /ola _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||||
[quote="Pelle75"]Har för mig att det inte finns någon generalagent i Sverige. Dem flesta köper in Sparco prylar från ett Företag i England "Demon tweaks" tror jag företaget heter...
Mvh /Per Jan o Lisa köper Sparco från Italien ivartfall De säljer även OMP dock är det Sparco som huvudgrej. _________________ Daniel Steiner |
||||
Men, ärligt nu - är det verkligen en så stor skillnad att köra med dessa tunnsulade skor jämfört med ett par normala sneakers, typ ett par "klassiska" Reebok Newport Classic, Adidas Stan Smith, etc? om det bara är känslan av "närhet till pedalerna" man är ute efter, kanske ett par gamla sockiplast eller mockasiner duger lika bra? _________________ |
||||
har du kört med riktiga racingdojor så kommer du inte ta på dig nåt annat oavsett fordon
man kan ju t.o.m. använda dom till vardags. det är helt moderiktigt att gå i såna nu. se på reebok,nike och puma. dom säljer som attan av racing-wannabedojor f.n. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Sparade trådar/FAQ Skor | << 1, 2 13667 besök totalt |