Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sparade trådar/FAQ
![]() |
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (13748 totalt) |
Mina Sparco Speedcat kostade 795, men dom är inte brandsäkra. Jag är jättenöjd med dom, sköna, smidiga (trotts 44:or) och dessutom mycket lätta. ![]() _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||||
Mina förra skor vara för gokart, dock i mocka. Tror de kostade ca 600 kr. Mvh |
||||
Förresten. Köpte dem då på http://www.radne.se/ de har handskar för 285 kr och skor för 770 kr
![]() |
||||
Har för mig att det inte finns någon generalagent i Sverige. Dem flesta köper in Sparco prylar från ett Företag i England "Demon tweaks" tror jag företaget heter...
Mvh /Per
|
||||
_________________ ![]() |
||||
Det viktiga är ju inte kvaliteten...det är ju vad man *ska* ha ![]() Mvh |
||||
Schumi har OMP, är det inte det man skall ha? |
||||
Jag har Sparco-grejer på händer och fötter när jag rattar bil och är väldigt nöjd. Handskarna är Profi 2 och skorna Top 2, svarta så klart
![]() Sparco hittar du hos: www.rallyboutique.com www.forsman-motor.se www.janolisamotorsport.com www.w4u.se www.khmotorsport.se OMP hittar du hos: www.kalsprodukter.com www.dalhems.com GA hittar du hos: www.ga-motorsport.com AWS hittar du hos: www.bildelscentrum.com MIR hittar du hos: www.radne.se Med flera... Skulle själv vilja ha Alpinestars utrustning men den går inte att få tag på i Sverige ännu vad jag vet. /ola _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||||
[quote="Pelle75"]Har för mig att det inte finns någon generalagent i Sverige. Dem flesta köper in Sparco prylar från ett Företag i England "Demon tweaks" tror jag företaget heter...
Mvh /Per Jan o Lisa köper Sparco från Italien ivartfall De säljer även OMP dock är det Sparco som huvudgrej. _________________ Daniel Steiner |
||||
Men, ärligt nu - är det verkligen en så stor skillnad att köra med dessa tunnsulade skor jämfört med ett par normala sneakers, typ ett par "klassiska" Reebok Newport Classic, Adidas Stan Smith, etc? ![]() om det bara är känslan av "närhet till pedalerna" man är ute efter, kanske ett par gamla sockiplast eller mockasiner duger lika bra? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
har du kört med riktiga racingdojor så kommer du inte ta på dig nåt annat oavsett fordon
![]() ![]() ![]() ![]() man kan ju t.o.m. använda dom till vardags. det är helt moderiktigt att gå i såna nu. se på reebok,nike och puma. dom säljer som attan av racing-wannabedojor f.n. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() |
Sparade trådar/FAQ
![]() |
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (13748 totalt) |