| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Ultimata simulatorn?
|
690 besök totalt |
|
Ultimata simulatorn?
Jag hörde en kompis till mig berätta om en ny simulator som var under utveckling där de verklinge skulle gå hela vägen.. ALLT skulle simuleras. t.o.m. motorn skulle vara autentisk så alla delar skulle röra sig i motorn och ljudet den gav ifrån sig skulle genereras utifrån de olika motorparametrarna så att misständningar och liknande kunde höras på motorljudet.
Inget skulle tydligen lämnas åt slumpen. Svamlade han bara eller känner ni till vad detta är? Hittade inget om det i de senaste trådarna men om det är sant borde det juh vart uppe här förut... |
|
Visst... Och det enda som krävdes var en mindre cray av årets eller eventuellt förra årets modell....
Nej svamlade gjorde han, iaf inte helt. Det du tänker på är nog återigen West-brödernas drömmar. Även känt som Vapor-ware 1999-? www.racing-legends.com _________________ Kalle Larsson |
|
Verkar totalt orealistiskt och helt onödigt. När de gör spelen så är det nog det som man ser viktigare än det man inte ser.... Och det kan vara nog så tufft för datorerna att orka med det.. så jag gissar på att han svamlar.
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
|
_________________ Christian Waltgård |
![]() |
Racingsimulatorer
Ultimata simulatorn?
|
690 besök totalt |