| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till sommarens höjdpunkt: Ring Knutstorp 1-2/8
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 19415 besök totalt |
|
Re:
Något annat accepterar vi inte!
_________________ Helen Forsberg Sommar: Bmw E30 325iM -89 mtech2 Kolla våra evenemang på http://www.bmwcs.com/syd |
||||||
|
_________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||
|
Har dom siffror oxå? trodde det var kotten,granen,björken osv..
Vi har 2 vid lekplatsen och en till någonstans. Kan vi använda ERA som bardisk i vanlig ordning? Ser framemot helgen John!! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Re:
Samma här! om min bil inte är i ordning kanske jag kan få lifta med dig ner John? (Jag kan köra om du vill. )
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Hur fungerar anmälan egentligen...? om man anmäler sig men inte betalar, vad händer då? Hamnar man på någon reservlista?
Jag har nämligen några andra banaktiviteter inbokade så ekonomin tillåter inte betalning förrän lönen kommer och med tanke på att platserna verkar försvinna lika fort som smör smälter i öknen så kanske jag inte hinner betala innan det är fullt. _________________ Olof Blücher BMW 325 -88 |
||||||
|
Re:
Så här står det i mailet man får när man anmält sig Var vänlig och betala träffavgiften via BMWSC:s plusgirokonto: 630 50 25-6. Sista dag för anmälan och inbetalning: 24/7! Man kanske kan tycka att 25/7 varit lämpligare nu i semerstertider när pengarna
går åt fortare än dom kommer in
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re:
Lönen betalas väl ut på fredagen den 24:e innan helgen? Hur många får lönen den 25:e, dvs på en lördag? Skulle någon ha ett helt tömt lönekonto, och inte få någon lön förrän den 27:e så är det säkert inget problem. Att olof dessutom har andra bankörningar att betala för är ju inte BMWSC:s fel
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Så går det när man inte kollar vad det var för veckodag den 24
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
tjoho!
Ska bli skoj detta..! Aldrig kört knutstorp innan, så det blir nog en hel del frågor av mig på plats
_________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||||
|
Längtar rejält! Tiden får gå fort, men inte för fort, måste hinna få hem o montera nya chassit först, annars är körningen hotad
, men iaf så är det ju nått visst med att bo på plats o sen bara upp o köra o njuta .
Men Måns, vad menas med att man ska kontakta bmwcs för tältning? fungerar det inte på samma sätt som innan att man kan komma ner på fredagen och bara slå upp tältet o va glad? Va glad är man la i vilket fall som helst i och för sig
_________________ Viktor Starkman |
||||||
|
Re:
Jag vet inte hur BMWCS har planerat gällande camping så det var därför jag tipsade om att kontakta BMWCS först för att slippa överraskningar. Sjöström kan säkert svara på detta annars här i tråden. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Det lär tiden utvisa med andra ord, blir nog bra
_________________ Viktor Starkman |
||||||
|
Nja jag har idagsläget inte full koll på detta men jag vet att banägaren något år vill ha lite flis för camperande gäster. Jag skall återkomma med ett vettigt besked så fort jag vet mer.
På den gamla tiden när vi var unga o friska (nåja) så brukade vi oxå campa numera bor vi i hus, på den tiden körde jag inte bana så då fick jag vara först med husvagnen bifogar en 7 år gammal bild på Johan Sköld, Mr John och en viss Herr Eklund som oftast rattar svansmotorförsedd räserraket numera..
Mr John var med på ett antal träffar, allid lika lugn och städad
Fler bilder från bla.Knutstorpsträffen genom åren hittar ni här: http://www.bimmer.se/treffar
Re:
Jag kan härmed meddela att campare i vanlig ordning är hjärtligt välkomna, det är bara att slå upp sina tält, inga speciella kostnader eller annat för campare, jag har genom åren sett många med tält som BADAT i regn, så ett tips är att ha ett hyfsat vattentåligt tält in case of.. Huruvida ström finns tillgänglig och om den kostar något vet jag inte men ev. husvagn/husbils folket har väl ombesörjt detta på annat sätt.
Allmänt banåkaforum
Anmälan till sommarens höjdpunkt: Ring Knutstorp 1-2/8
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 19415 besök totalt |