| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Glasfiberkarosser
|
3 besök senaste veckan (5064 totalt) |
|
Glasfiberkarosser
Nån som vet VAR man köper glasfiberkarosser i Sverige? Porsche 550 eller nån annan Porschekaross Spyder etc.
Cobrakarosser är också lite intressant. Har hittat Cobra på Roadster.se men finns fler väl? |
||
|
det fanns ju roadline utanför göteborg (rävlanda)
Vet inte om de håller på längre hemsidan har varit förvunnen ett bra tag De hade speedster & RSK 718 i sitt sortiment De som hade roadline är nog samma som har Aktiebolaget Palatset namnet roadline förekommer där tycker jag känner igen namnen på en av dom i alla fall Ring & kolla kan ju inte bli mer än nej
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||
|
Re:
Jag har sett Roadline lite här och där och i de flesta fall i samband med negativa reaktioner och personer som känner sig/blivit lurade Tom en utländsk leverantörs hemsida som uppmanar att man INTE handlar av Roadline... Så naehh, tveksamt. |
||
|
Förresten apropå din kitcar; Jag såg en sån som du har iförrgår rullandes förbi i Karlskrona. Gul och svart, tyckte det var en äldre herre som körde den. (Hoppas ingen tar illa vid nu, kanske var en yngre herre med...
)
|
||
|
I Bjuv utanför Helsingborg finns det några som håller på med Cobra karosser (och chassie). Sen har jag för mig att det finns nåt som heter Härdplastteknik i Dösjebro som har hållt på med karosser.
Sen finns det ett forum för VW baserade kitcars: http://plast-vw.se _________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||
|
Re:
Hmm, jag kommer bara till ett forum med knappt några inlägg.
|
||
|
|
||
|
www.pagano.se säljer byggsats åxå
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
|
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Glasfiberkarosser
|
3 besök senaste veckan (5064 totalt) |