| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Nissan GT-R på Falkenberg med logg.
|
6 besök senaste veckan (2025 totalt) |
|
Idag kördes Nissan GT-R på Falkenberg, Vmax på 210GPS km/h på rakan samt Vmin på 56 GPS km/h mitt i chickanen efter långa rakan. Mer info på http://www.autolife.se/page/27501/ samt bilder kommer senare idag. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
|
_________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
|
Re: Nissan GT-R på Falkenberg med logg.
Du får väl skriva liiiiiiiite till här osså o inte bara kortkortinfo och sen bara länk till din websida. Posta en fet stor screenshot på logggraferna här nu, jag vet att du vill
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
ok då
Jocke Mangs vann förövrigt idag på Falkenberg i Carrera Cup Nedan en screen print på Peter Sundfeldt snabbaste varv i GT-R från Falkenberg banan.
||
|
Re:
Prinsen borde ju komma på Joe vs Pro eventen du fixar _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Re:
Du tänker på om de hinner få ordning på den till nästa race? För att det kommer kosta en hel del, eller ännu mer, är ju ganska garanterat gissar jag Attans baksida på de här skojsiga att köra bana...
|
||
|
Re:
Ah! Jag hade inte läst nåt reportage eller så om kraschen o trodde han smällt under rejset såpass att han fick bryta. Jag noll koll. Sorry Tebax till topic: Nissan GTR rockar fett
|
||
|
Fredrik Larsson är redan värvad till Pro-vs-Joe.Event
Får se vart han kommer in i planeringn bara. Prinsen har jag tankar på att värva in oxå, inte så mycket för att han ska lära..utan dra folk
Mangs körde snabbaste varv i racet under lördagen och kom på 4 plats. Tony Richardsson blockade honom hårt så han inte kunde smita förbi, rutinerat av Tony samt fort kört av Mangs.
I övrigt klockade jag STCC bilarna för ca 0.46-0.47,8 tider och jag äter upp min hatt om inte en orginal GT-R går runt på ca 0.48 tider med rätt förare. Kanske t o m ca. 0.47,++ tider. Det är ju bra rull i Falkenberg och det gör väl sitt till för att GT-R går fint där kanske. Snabbaste banan i Sverige. Info om sido G som GT-R presterade, i övrigt gjorde den närmare 1,4G på andra ställen oxå, men detta var max.
||
|
Jo, som jag skrev på Autolife: "49,8-tiden, som vi ändå satte med ett lite för sent(!) bromsmisstag på rakan, skulle säkert kunna putsas ordentligt med förfinad attack och fräschare däck."
Det var ju ändå bara ett halvhjärtat försök vi gjorde i slutet på inspelningen, och de där däcken har nog varit rejält varma och avkylda ett otal gånger. Det var inte mycket kvar av dem redan när vi hämtade bilen. I övrigt är det lätt att stämma in i hyllningskören av GT-R. _________________ Peter Sundfeldt |
||
|
Re:
Härligt att höra
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
6 besök senaste veckan (2025 totalt) |