| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 5 - ETCC @ A1 Ring - 21 dec
|
3721 besök totalt |
|
Det var väldigt vad det här spelet skall konstra hela tiden.
Började med knasigt kvak, sen när Niklas kom in så var hans namn blankt, sedan stängde hela spelet ner. Jag startar igen, vi löser kval och så på servern. _________________ Christian Waltgård |
||||
|
SHIT!
Nånting gick snett.
Stod i chatten. Sen när jag gick över till depån så var racet redan igång. Jag iväg. Sen stod det "PIT IN" så jag trodde det inte var race i alla fall och escape:ade. Blev DQ. Skit också! Lite struligt med racet denna vecka verkar det som... Niklas var också DQ. _________________ /Ove Mörk |
||||
|
Sicken strulomgång det blev!!! Som det verkar nu så var det oss tre det strulade för!!!
Sessionen gick till RACE och jag tryckte på flaggan för att komma ut på banan. Där stod jag helt själv! Såg att tidtagningen var igång så jag tänkte att jag hade missat starten och körde iväg. Sen stod det SESSION CHANGE och ett meddelande om att jag blev DQ för att jag missat starten. Ja ja det blir så här ibland!!! Inget att göra! Som tur va ska jag väl säga så verkar det funka bra för de andra!!! F1C är så här! Nästa gång kan det funka klockrent!!! Det gjorde det tex på Sugo förra veckan. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Till SpeedyGT Jag hade fåt en ny setups 5min innan racet det var därför det blev lite konstiga bromspunkter,Var tvungen att ändra bromsverkan under racet lol,Så det var helt minna fel
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Tider
Hoppas ni ser tiderna, passagen brukar krångla med bilder ibland ibland Nähä, klicka på länken då Eller klipp ut den och klistra in den i adressfältet
[url]hem.passagen.se/krokus/tid.jpg [/url] [url]hem.passagen.se/krokus/tid.txt[/url] Buggade lite idag
Sen lyckedes jag sladda av på första varvet och hamnade i depåinfarten
Go F1RSTII
_________________ /Anders Kronberg |
||||
|
Alltså, helt värdelöst när det krånglar såhär. Trist för dom som inte kommer med, jobbigt för mig som e server och mecka med start-griden, nu gjorde jag aldrig det för det hade säkert krånglat till det ännu mera. Starta om servern osv...
Skall vi inte försöka köra med F1rstII nästa gång, så himla svårt är det ju inte trots allt. Det är ju utvecklat just för att köra multiplayer i EAs F1 spel. Det positiva är i alla fall att servern verkar kunna hosta 13 pers utan probbs. _________________ Christian Waltgård |
||||
|
Jag har också kikat på reprisen och fått samma resultat som Kronberg ovan.
1) SpeedyGT 2) oscar A 3) Kavic 4) Rocket Roger 5) C Waltgard 6) StigsRC 7) Jonas Larsson 8) A Kronberg 9) ThomasT 10) HOOPoo DNF 11) Niklas M DQ 12) oveM DQ 13) fuZe DQ Jag delar inte ut några extra poäng för pole eftersom det blev så struligt med kvalen och allt..... Det ger följande ställning: 1) fuZe 42 p (5) 2) SpeedyGT 32 p (5) 3) Rocket Roger 23 p (5) 4) Kavic 21 p (5) 5) oscar A 18 p (5) 5) ove M 18 p (4) 7) Jonas Larsson 13 p (4) 8) C Waltgard 12 p (5) 9) A Kronberg 9 p (5) 10) pg_ice 8 p (1) 11) ThomasT 3 p (4) 11) Stigs RC 3 p (3) 11) P Hylander 3 p (3) 14) Niklas Maravic 2 p (5) 15) HOOPoo 0 p (5) 16) Nypan (empk2k?) 0 p (1) 17) PV 0 p (1) 18) Gustav Uhlander 0 p (0) 19) djungel-Jim 0 p (0) 20) LarsA 0 p (0) Då ses vi i England nästa vecka!!! (och hoppas på mindre strul!) _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
oj då förlåt!!!! Missade det!
Nu är det fixat!!!! Jag ska skriva ihop en tutorial på hur man går tillväga med F1RST2 så kan vi testa innan nästa race. Vi kan väl testa på Brands Hatch!!
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Ja du Kavic vi får matcha grabbarna så gott vi kan.
Ja hänger ju inte med ricktigt här i ETCC men ja tycker att du har börjat åka väldigt bra får ja säga . Men kul kul har vi ju och det är ju det huvudsakliga eller hur. Mvh: Morfar Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||
Får väl erkänna att det är jag som är "skyldig" till att Stig blivit morfar.
Han är alltså farsa till min sambo.
Kul med en "svärfar" som har sunda intressen (bilar och datorer).
_________________ /Ove Mörk |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 5 - ETCC @ A1 Ring - 21 dec
|
3721 besök totalt |