| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Falkenberg Annandag jul ETCC 213.64.183.58
|
985 besök totalt |
|
Enligt ordinarie tid och regler, servern öppnar vid 16-tiden Undantag, minst 2 race, varav varje är ungefär hälften så långt som ett ordinarie sprintrace. Efterföljande startordning omvänd mot föregående race resultat. Fritt bilval inom ETCC. _________________ Pär Hylander |
||||
|
Jag va med jonas och körde, jag lyckades med en 41 tid=)
Husomhellst..Vi måste nog be nån fixa till startordningen i rejset, alla står på sina riktiga platser bara att bilarna står vinklade åt fel håll. och angående F1rst, jag tog en titt lite tidigare idag och såg att Falken inte fanns att välja :/ _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||
ordningen fixar server-chaffisen lätt. Fränt, som sk voltstart i trav då alltså (fast man lär väl inte se några startljus, eller?)
_________________ Pär Hylander |
||||
ja det är en skoj bana med bra tempo inga döda partier i den banan man slipper ju va ensam när man kör race också
_________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||||
|
Falken
Tjena Pär ! Hoppar nog in å tränar lite med er på Falkenberg. Har inte varit med på de Svenska banorna förut. Ja ser att ni skriver om konstiga starter bland annat.
Ja får väl se hur ni andra beter er och hänga på så gott det går. He he
Mvh: Morfar Stig _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||
|
Ja det va ju kul pär men det va lite tunt med folk
_________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||||
|
Falkenberg
Det här var jättekul Pär. Vi hadde riktigt täta rejs varv ja och du,Jonas var ju lite snabbare, men det är roligt när man har kontakt med bilarna varv efter varv. Skjitkul på Falken :
Mvh:Morfar Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
985 besök totalt |