| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Ju lättare bil ju bättre, eller farligare?
|
<< 1, 2 4124 besök totalt |
|
Houke, tackar
Tå bak är det som sticker ut. Rapportera gärna hur bilen käns nu. EDIT: Ser nu vad jag skrivit, kan vara tevtydigt. Sticka ut menar jag i protokollet. Toe bak vart mer tå in efter justering, borde ge mer riktingsstabil bilfa... vid broms. _________________ Johan Sjölinder |
|
Hej, den är inte lika spårkänslig som förut då den kunde sticka iväg lite hur som helst ibland =).
jag har dock inte testat att bromsa kraftigt i 200km/h ännu då jag kört på vardagarna mest från jobbet och det har inte funnits så bra tillfällen. Men tänkte testa imorgon så jag återkommer =) Men jag tror nog att du gjorde min lycka, återkommer med rapport imorgon, kan nog brassa på imorgon bitti då är det tomt så skriver jag på jobbet vid 08 tiden Ska försöka träffa Racechronos Uppfinnaren imorgon efter jobbet och se om han kunde förklara hur det fungerar på min omnia, jag är inte så teknisk lagd när det kommer till mobilteknik med interna och externa gpser och allt möjligt skoj. _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
|
Sådär testa bara från 190 till 120 maxad bromsning = och den var inte kåt som en ål längre utan höll sig fint i linje med rumpan
TACKAR _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
![]() |
Allmänt banåkaforum
Ju lättare bil ju bättre, eller farligare?
|
<< 1, 2 4124 besök totalt |