| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Dags för nya rejsa-tröjor?
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 4 besök senaste veckan (15829 totalt) |
|
Kommer det bara finnas en typ av tröja samt en färg?
Bästa vore att ha; Piké, Långärmad modell "tunn", Munktröja, Regular t-shirt, i alla dess färger! Röd, marinblå, svart, vit etc!
Finns företag som tar hand om allt möjligt så som brodering av kepsar, tröjor etc. Känner faktiskt en som har ett sådant företag, hmm
_________________ Per Ungestål Porsche 944 -88 |
||||||||
|
Re:
Kör han/hon på bana?
_________________ Aris Stamos Mercedes-Benz C55 AMG BMW 120d |
||||||||
|
Re:
Broderaren? Nej, inte vad jag vet. _________________ Per Ungestål Porsche 944 -88 |
||||||||
|
Re:
Lika bra att skaffa sig en så du är redo för den säsongen som du inriktar dig på
mvh Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||||
|
Re:
Ja givet... måste bara skaffa en kärra och ett körkort.
_________________ Axel Tanner |
||||||||
|
Re:
Kärra = kolla säljes här, bara o välja o vraka Körkort = Överskattat såvidare det inte är tävlingslicense Nä, skämt asido, lycka till med körkortstagandet
mvh Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||||
|
Re:
Ja kortet blir nog... nästan på i dagarna.
Dock bilen... det är ju pengarna man ska ha! _________________ Axel Tanner |
||||||||
|
Re:
inge bra med skreen tryck eller liknasnde på det om man kör i den. brodyr i flamsäker tråd. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||||
|
Re:
+1 Jag skulle vilja ha en clean T-Shirt, schysst modell med bara nya Rejsa loggan antingen på bröstet eller ryggen. Helt enkelt en T-shirt man kan gå runt med var som helst utan att bli betraktad som en bonnlurk!
|
||||||||
|
Jag tror att samtliga i mitt team är intresserade av en riktig förartröja i vit nomex med godkänd brodyr.
Kanske med namnet på bröstet och nick/teamnamn på endera axel, "r" rejsa märket på andra axeln och den gammla loggan (eller nyare) på ryggen. Måste vara en perfekt reklampelare för rejsa.nu när vi långloppsförare går omkring i depån fullt påklädda med överdelen på overallen avknäppt sissta timmen innan det är dax att ta nästa stint. _________________ Mattias Pålsson-#25 tornado |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Dags för nya rejsa-tröjor?
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 4 besök senaste veckan (15829 totalt) |