| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Sätta fast kameran på insidan av rutan?
|
1 besök senaste veckan (6455 totalt) |
|
Hej. Tänkte höra om någon har ett tips på hur man lättast sätter fast en dv kamera i bilen om man inte har en bur att montera den i. Någon sugproppsliknanade fästanorning på insidan av rutan eller dra fast den på nackstödet hos passageraren eller kanske bäst att låta en medpassagerare filma _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
||||||
|
Sätt gärna på en fångrem också då man i ren reflex försöker fånga den om den lossnar. Det kan bli ganska dumt om inte tittar på banan utan letar kamera.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
_________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||||||
|
Re:
Nepps - men roligt
http://www.youtube.com/watch?v=cv52b _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
|
www.goprocamera.com
Där får man ju två kameror för samma pris som ett manfrottofäste
Dom är riktigt populära dom här och säljer som fan! |
||||||
|
På det glada 80-talet så racetejpa jag fast en fullsize VHS-kamera på kåpglaset på en 2t 350 racer.
Det var high-tec det :-) Inte vardagsmat med "åka med" filmning på den tiden. _________________ Tony Jonsson --------------- Fine curvaceous cars are not seldom accompanied by fine curvaceous women. |
||||||
_________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 Saab 9-3 -07 |
||||||
|
Re:
http://www.goprocamera.com/index.php Verkar rätt vettigt. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||
|
Re:
Är det någon som har provat en sån?? Är riktigt sugen på en sådan men vill ju veta om dom funkar okej.. _________________ Jonas Ferm |
||||||
|
Denna då?
890kr på NetonNet oregon Scientific Action Cam ATC2000 http://www.netonnet.se/index.asp?iid _________________ Yashar Maleky Borås M3 E46 |
||||||
|
www.ram-mount.se har fästen med sugpropp. Har en själv till min iPhone, och sugproppen är mycket stark.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
Re:
Jag har 3st
Grym bild, sjukt lätthanterliga och bra funktioner. Ljud upptagningen hade kunnat vara bättre (om man jämför just med t.ex DV kamera) men enligt mig är den oslagbar för det priset. Denna kan man ju använda på snowboarden, jetskin, bilen, MC:n mm mm. Jag har sålt 13st på 2 veckor vilket får anses som rätt bra
|
||||||
|
Re:
okej,tack för det!! En GOPro Motorsports är beställd....
_________________ Jonas Ferm |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1 besök senaste veckan (6455 totalt) |