| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Dags för nya rejsa-tröjor?
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 4 besök senaste veckan (15829 totalt) |
|
|
||||||
|
Re:
Kolla gärna Ballast vore en långärmad nomex med brodyr med rejsamärke på bröstet och på ryggen med text under (som de vi gjorde en gång i tiden) tex. Men långärmad bomull är bra det med för gatbilsbanåka. Vete tusan om man kan ha brodyr på nomextröja, den är så tunn ju?? Såhär såg de förra ut. Eget namn hoppar vi nog denna gång så att det blir samma design på allas. Sen byt bort gamla rejsa-"loggan" till den nya:
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Typ ja. väldigt liten! |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Absolut INTE!! Varför ska det se ut som en reklamtröja av värsta sort, det är ju mycket trevligare med en tröja som man kan visa sig ute i utan att bli stämplad som en tölp!
Eftersom loggan är väldigt diskret i sig är det ju perfekt att ha den på bröstet, det kan ju till och med bli värsta varumärket det här...
Jämför med märkeskläder de har alla oftast en schysst diskret enkel logga på bröstet, det är ju sånt som är snyggt! |
||||||
|
Re:
Håller med till 100%. Loggan behöver inte skrikas ut, den syns ändå. Mitt förslag är en t-shirt med loggan tryckt i original blå färg och en poloskjorta/piké med broderat enfärgat märke som inte är blått (utan t ex i samma färg som skjortan men i en annan nyans eller något annat passande), såvida inte den blåa färgen passar ovanligt bra till färgen på skjortan. Snyggt och bra! Gärna plagg med riktigt bra kvalité, inte som vanliga skräpprofilkläder som tappar form och färg efter tre tvättar. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Inget
Ska det tryckas upp kan man väl lika gärna trycka upp bägge |
||||||
|
Varför inte:
- ljus t-shirt med tryck (den kör man inte bana med iaf) - långärmad pike med brodyr (den kan man köra bana med) och sen vore ball med nomex osså med brodyr men det kanske är svårare att fixa... _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
|
||||||
|
Hellre en obanmässig kortärmad finpiké som man kan ha vid bättre tillfällen och något enklare långärmat banmässigt. Fast personligen är jag rätt ointresserad av långärmade plagg med rejsalogga, i bilen kan jag ha något annat.
Kanske en "omröstningstråd" för att kolla vilka varianter folk är intresserade av? _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||
|
Re:
+1 på allt
|
||||||
|
Re:
Lagom mexikanskt mycket! Har du bra brodyr/tryck källor där över med Roger?!
|
||||||
|
Re:
Jag kan kolla
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Dags för nya rejsa-tröjor?
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 4 besök senaste veckan (15829 totalt) |