| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till sommarens höjdpunkt: Ring Knutstorp 1-2/8
|
<< 1, 2 8460 besök totalt |
|
Ja det är ju skitkul, sen är det ett riktigt härligt gäng människor också vilket bidrar enormt!
|
||||
|
Re:
Haha, vi får väl se hur jag hänger med (bantimmarna är inte direkt jättemånga och denna bilen blir första gången jag kör på bana). Om inte annat kan du träna varvningar på mig.
_________________ David Axelsson Audi Clubsport A4 racingprojekt. |
||||
|
Vilken dag eller dagar är ni där?
Jag har inledningsvis anmält mig till lördagens körning men genom generösa arrangörer troligtvis ändrat till söndagens körning, vilket passar mig mycket bättre. Kunde vara lite kul att veta vilka av er man har glädjen att få träffa på och vilka man får sakna till nästa banträff i september.....
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
|
Vill bara slå ett slag för vår gemensamma lördagsaktivitet med mat,ädla tyska drycker och massor av glädje. Allt sker nere på uteserveringen. Hoppas på stor uppslutning ÅDISfolk
Mer info kommer så fort vi fått fram sådan!
Re:
Kommer att vara på plats hela helgen....
....så detta kommer man med glädje till, kör vi med alkomätare i lineup på södagen
|
||||
|
Anmälan stängd
Så går det när man åker på semester utan att hålla sig uppdaterad. Hemmabanan oxå Får väl se om jag orkar dra mig ända upp till Värmland näxta gång.
Have a nice ride, you all. //Hasse |
||||
|
Re:
Japp, Sjöström blåser på övriga. Luktar andedräkten inte apa så låter vi honom köra. Eller var det någon annan kontroll du ville ha?
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Sätt upp dig på reservlistan för böveln! om inte får du åtminstone komma förbi och säga HEJ!
Re:
Absolut! Jag gör allt för att släppa en lördagskörning mot en söndagsdito, men det kanske är andra i kö?!?? Sedan behövs väl alltid tältresare och gridgi... boys!?!!
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
|
Preliminär tysk buffé med bayerska toner kommer att erbjudas under lördagskvällen:
------------------------------------------- Två sorters kryddstarka korvar Marinerade karrékotletter Grillad rimmad fläskbog Potatisgratäng Potatissallad Coleslaw sallad Sauerkraut Liten salladsbuffé med dressing Barbecuesås Fransk senapssås Hembakat bröd och smör ------------------------------------------ *Musikanläggning finns tillgänglig *Tält reses vid regn *Restaurangen stänger kl. 24.00 på lördagen *Tysk öl erbjuds (Bitburg är önskemålet) *Pris enbart 150:- per person *Biljetter säljs i restaurangen Gör gärna en föranmälan så att restaurangen har ett humm om hur många som kommer. För föranmälan eller frågor kontakta BMWCS- Johan Sjöström: klubb2@bmwcs.com _________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till sommarens höjdpunkt: Ring Knutstorp 1-2/8
|
<< 1, 2 8460 besök totalt |