| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Hjälp, Nürburgringekursens videofiler hemlösa!
|
4175 besök totalt |
|
Re: Fel på länkar
Ajaj. Den servern de ligger på is-no-more kanske. Någon som har möjlighet att hosta videofilerna? Min lina håller inte för stora filer med det tryck det är på rejsa. Tyvärr. _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Youtube är nog en bra lösning med den nackdelen att man inte kan ladda ned filerna och kolla offline då. Med dagens WMV filer går det bra.
@Magnus: Det finns kanske en bättre lösning, jag har laddat ner första AVIn till mitt Photobucket konto. Kolla om du kan se filen och också ladda hem den via denna länk: http://s298.photobucket.com/albums/mm262/ferpe_bucket/?action=view¤t=1_Antoniousbuche_T13.flv om det funkar kan du lägga upp ett photobucket.com konto och lägga filerna där. _________________ Björn Fehrm E46 M3 Cabrio |
||
|
Re:
Maila mig eller PM så du kan få filerna av mig. Jag tror inte det är några större mängder trafik men jag kan inte riskera att rejsa sänks eftersom bandbredden jag har att spela med bara är precis så det klarar sig. _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Lägga dom på Youtube kan väl funka?
Är ju bara att installera t.ex. youtube downloader, så har man dom på sin egen dator _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
|
Re:
om man inte orkar installera massa bökig programvara funkar den här länken ganska bra också: http://keepvid.com/
Tråkiga med dutub är väll att det blir ganska komprimerat
|
||
|
Är filmerna egenproducerade så finns ju Vimeo. Betydligt trevligare än Youtube på alla sätt och vis i min mening.
Har för mig det finns ett alternativ som tillåter besökare att ladda ner filmen också. _________________ Mikael Svantesson "Busbil": Nissan 200SX S13 -92 Bruksräser: Subaru Levorg -18 |
||
|
Såg att vissa av länkarna gått till filerna här på rejsa hela tiden. Det var bara länkarna i själva kurstexten som pekade till gamla videoservern. Så jag ändrade så att alla länkarna gick hit. Filerna var också mindre än jag befarade så det ska nog funka. Så allt är löst. Jag har ochså lagt upp alla på tuben, ska bara se till att det funkar så ska de upp här på rejsa på nåt sätt (länkar eller embedded...)
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Gött jobb magnus
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Hjälp, Nürburgringekursens videofiler hemlösa!
|
4175 besök totalt |