Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Hur är det vid ringen under DTMhelgen?
<<   1, 2, 3, 4   >>
1 besök senaste veckan (8904 totalt)
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Vi är där 13-16 och bor i "team schwedenkreuzhuset".. Körning 13-15, kolla på DTM 16:e..

Pisten är bokad fredag & lördag

Så kom fram o hälsa om ni ser en svart e36 m3:a med massa rejsaklistermärken på thumbs up

Edit: Kom på att jag ju kan ta med rejsaklistermärken på resan om nån vill ha men inte har beställt?

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Momosport
Sverige
Här sen Jul 2005

Re:

djungel-Jim skrev:
Vi är där 13-16 och bor i "team schwedenkreuzhuset".. Körning 13-15, kolla på DTM 16:e..

Så kom fram o hälsa om ni ser en svart e36 m3:a med massa rejsaklistermärken på thumbs up

Edit: Kom på att jag ju kan ta med rejsaklistermärken på resan om nån vill ha men inte har beställt?

Det låter bra
Måste man förboka bord på pisten innan eller hur är trycket där egentligen?

Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Re:

Momosport skrev:

Jag brukar inte bli insläpt om jag inte har förbokat Jag tror det kan vara en bra idé att göra det, speciellt iom att det är DTMhelg

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Momosport
Sverige
Här sen Jul 2005

Re:

djungel-Jim skrev:
Momosport skrev:

Jag brukar inte bli insläpt om jag inte har förbokat Jag tror det kan vara en bra idé att göra det, speciellt iom att det är DTMhelg

Så där, då vart det bokat! Synes

Lund
Här sen Maj 2005

Re:

djungel-Jim skrev:

Jag köper gärna ett.... blått eller svart

Mats E
Stockholm
Här sen Apr 2009

Sådärja, då var årets sjunde ringenresa bokad och klar . Var dock ett helsike att få tag på boende. DTM-publiken har i lagt beslag på i princip rubb och stubb och jag var nästan på väg att ge upp men efter ca 20 försök fick jag till slut napp på Altes Forsthaus i själva Nurburg (det näst närmaste jag hittade var 20km bort...)

Jag flyger ner fredag 14/8 och räknar med att vandra in på Pisten nån gång efter kl 21. Jag kommer ner själv denna gång (Henric H och Peter F är ju tofflar och får inte åka för sina fruar ) så jag tar väl en tur bland borden för att höra var det talas svenska

Henric_H
Mjölby
Här sen Jul 2005

Re:

Mats E skrev:
Sådärja, då var årets sjunde ringenresa bokad och klar . Var dock ett helsike att få tag på boende. DTM-publiken har i lagt beslag på i princip rubb och stubb och jag var nästan på väg att ge upp men efter ca 20 försök fick jag till slut napp på Altes Forsthaus i själva Nurburg (det näst närmaste jag hittade var 20km bort...)

Jag flyger ner fredag 14/8 och räknar med att vandra in på Pisten nån gång efter kl 21. Jag kommer ner själv denna gång (Henric H och Peter F är ju tofflar och får inte åka för sina fruar ) så jag tar väl en tur bland borden för att höra var det talas svenska

Man kanske inte ska utmana ödet när man ska ner för åttonde gången helgen efter

Ekerö
Här sen Jul 2006

Yes, nu är det iaf bestämt att man ska iväg
Enda är att man ska försöka få tag på ett par fräscha dunlop direzza till dess, framdäcken är jämnslitna men nere på klackarna och ska köra kga på måndag också, eller om man kan ha flax att hitta där nere.

Citera
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004

Re:

OFFkeFF skrev:
fräscha dunlop direzza

Dimension?

Ekerö
Här sen Jul 2006

Re:

Christian Eick skrev:
OFFkeFF skrev:
fräscha dunlop direzza

Dimension?

265-35-18, men kan gå ner i dimension också, 9-tums fälg. Är bara fram som är slitna, bak är nya.

Citera
OFFkeFF
Ekerö
Här sen Jul 2006

Finns det någon som har plats över i bilen på vägen ner? Antingen för 4st r-däck på fälg eller för 2 personer med lätt packning?
Ersättning utgår såklart.

Citera
Exit

Här sen Maj 2008

Då har jag oxå bokat in den helgen, blir första resan till ringen så det ska bli kul! Är där mellan 15-18 aug.

// Johan
Citera
Mats E
Stockholm
Här sen Apr 2009

Re:

[quote="Henric_H Man kanske inte ska utmana ödet när man ska ner för åttonde gången helgen efter [/quote]

Kyckling

Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004

Verkar ju bli gott om folk från rejsa iaf:). ska bli kul att få testa på ringen ordentligt, hoppas dtmfolket håller sig på läktarna och inte på nordslingan..

Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Mats E
Stockholm
Här sen Apr 2009

Re:

Cédric skrev:
Verkar ju bli gott om folk från rejsa iaf:). ska bli kul att få testa på ringen ordentligt, hoppas dtmfolket håller sig på läktarna och inte på nordslingan..

Jo, hoppas kan man ju... Men förra helgen när jag var nere var det Truck GP och Nurburg med omnejd var fullt med tyska Truckers (50+ retards med hockeyfrillor, långa läderrockar och cowboyhatt som med ett fånigt leende vandrar hand i hand med Anna Books mormor typ...). Hoppades då på att det skulle vara lite färre pers på NS... Lik förbannat var det Essingeleden-varning

Det är nog bara så att är det helg och hyfsade öppettider så är det bara att räkna med att det är trångt på banan Man får fokusera på att det är roligt att köra om folk och inte på BTG-tider...

djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Re:

Fredrik Larsson skrev:
djungel-Jim skrev:

Då tar jag med lilla bunten jag har kvar - det är "originalfärgen" med blått o vitt!

om det förresten är någon som funderar på att åka ner men inte hittar något boende har vi en plats ledig pga avhopp

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
OFFkeFF
Ekerö
Här sen Jul 2006

Re:

djungel-Jim skrev:
Fredrik Larsson skrev:
djungel-Jim skrev:

Då tar jag med lilla bunten jag har kvar - det är "originalfärgen" med blått o vitt!

om det förresten är någon som funderar på att åka ner men inte hittar något boende har vi en plats ledig pga avhopp

Någon som har nr till gutniak? prel.bokat 4 platser, fanns en till men hade behövt ytterligare två, men lite segt med svar från Peter

Citera
Tobias H
Lidköping
Här sen Apr 2004

Du har pm!

thumbs up thumbs up

djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Två PM!

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
OFFkeFF
Ekerö
Här sen Jul 2006

Re:

djungel-Jim skrev:
Två PM!

Norpade den plats ni lämnade, så 6 dårar till i huset

Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Nu är jag påväg! Min compadre Henric vinkar av oss tjusigt... Vi är framme vid ringen (efter en hel del omvägar) på torsdagskväll inför kvällskörningen! Vi synes!

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Nürburgring
Hur är det vid ringen under DTMhelgen?
<<   1, 2, 3, 4   >>
1 besök senaste veckan (8904 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande