Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 14605 besök totalt |
Top gears test bana till Race 07,Stcc the game och Gtr EVO
Här finns topgear test bana att ladda ner: http://www.nogripracing.com/details. Så att alla kan leka the stig!! ![]() Jag tänkte att man kanske göra en tråd där man sedan kan lägga upp sin varv tid och sedan fram ställa en lista med dom bästa tiderna så att man kan tävla mot varrandra här på forumet! ![]() Här är en bild från banan: http://www.nogripracing.com/images/s _________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||||
Första tid
okej då lägger jag upp min första tid:1:18:586 Så för tillfället ser listan ut så här: 1:a Ande 1:18:586 Volvo C30 2:a ? 3:a ? 4:a ? 5:a ? 6:a ? 7:a ? 8:a ? 9:a? 10:a ? Så ladda hem banan och försök kom in på top listan dom nio första kommer garanterat in ![]() _________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||||
Updatering
Då är toplistan såhär nu då! 1:a Robin johansson 1:15:178 Bmw 2:a André Schramm Hoilmquist 1:18:586 Volvo Jo det kan nog behövas en del regler men jag tycker att man kan köra med Stcc och Wtcc bilar sedan är det tillåtet med två hjul utanför linjen och det är stillastånde start som gäller precis som the stig gör det sedan vet jag inte vilka andra regler som kan behövas men det får vi komma på efter hand!!! ![]() _________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||||
Re:
jo men den är väldigt small på ett ställe så 2 hjul tycker jag fugnerar bra _________________ Robin Johansson |
||||
Redigerar
okej kom efter mitt förra inlägg på att tiden jag skrev var med rullande start så så här ska den se ut om robins tid är med stillastånde start: 1:a Robin johansson 1:15:178 Bmw 2:a André schramm holmquist 1:21:031 Volvo Hade varit kul om fler tog och körde ett varv och lade upp tiden här ![]() ![]() _________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||||
Det var bra!!
Det var ett verkligt bra varv robin det blir svårt att rubba dig från första platsen jag måste köra radical eller formula 3000 för att slå dig! Men är det verkligen inte fler som vill komma in på top tio listan dom 8 första som kör ett varv kommer ju garanterat in!!! ![]() Så ladda ner test banan och kör lite vet ja så det blir någon lista snart!! _________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||||
Regler:
Bil typ : Stcc eller Wtcc Start : Stillastående som görs vid start och mållinjen Event typ: Time trial Tilåtet : Att placera två hjul utanför vit linje Inte tillåtet : Att placera fler änn två hjul utanför vit linje. Eller att på annat sätt gena utan för linjerna med fler änn två hjul. om någon kommer på fler regler är det bara att hojta till så ska jag ändra det om det gör det till det bättre!! ![]() _________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||||
Re:
Körde först ett "race" för att skugga de andra bilarna och på så sätt lära mig hitta.. ![]() En intressant grej är att när man startar så pekar pilen åt fel håll, kör alltså åt andra hållet i starten i racemode.. // Johan |
||||
Ny lista
okej den nya listan ser ut så här!! 1:a Robin johansson 1:15:178 Bmw 2:a André schramm holmquist 1:21:031 Volvo 3:a Johan Sundqvist 1:21:626 BMW Har ni svårt att hitta runt kan ni åka med the stig ett varav i test banan här: http://www.youtube.com/watch?v=OJasu Banan laddas ner här: http://www.nogripracing.com/details. _________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||||
Ingen som kört ??
Ingen som har kört ett varv ??? Känns som om listan haltar lite ![]() 1:a Robin johansson 1:15:178 Bmw 2:a André schramm holmquist 1:21:031 Volvo 3:a Johan Sundqvist 1:21:626 BMW så ladda ner banan och kör ett varv vett ja ![]() _________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||||
BaerB Kan du inte ladda ner banan eller har du problem med att lägga in den?
När du ska lägga in den så går du in på Race07/game data/locations och lägger mappen med banan där! Men när du har laddat ner den måste du först packa upp filen med WinRar eller WinZip . Packa upp filen i nån slask mapp som du skapar på skrivbordet öppna sedan slaskmappen och lägg mappen som finns där i Race07/game data/locations som jag skrev överst! Hoppas du förstod jag är inte särskilt bra på att förklara!! Lycka till!! ![]() _________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 14605 besök totalt |