| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Gelleråsen 19/9: Fullbokat!
|
<< 1, 2 10443 besök totalt |
|
olof,
Antalet beror på den specifika banans banlicens. Jag håller på att kolla, men baserat på vad jag minns så lär vi lägga taket på runt 65 platser. Dessutom så får du ju minst en löning innan den 11/9
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
olof,
Det är ca 15 platser kvar. Troligen blir det fullbokat på måndag-tisdag så som det ser ut nu. Du kan ju alltid anmäla dig som frivillig, och hjälpa till med arrangemanget så har du en garanterad plats
||
|
Re:
Anmäl dig nu och betala när löningen kommer, det borde väl funka utmärkt.. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
Denna gång har jag inte råd att va med och köra.
Då jag ändå åker med brorsan upp så tänkte jag att jag skulle göra mitt för klubben och kanske hjälpa till med något, om ni behöver lite extra hjälp med nått förståss. _________________ Ola Starkman BMW 328 E46 banåkabil BMW 218d F22 bruksbil |
||
|
Re:
Toppen ola! Du är välkommen att hjälpa till med line-up och besiktning. Dyk upp ca 15 minuter innan incheckningen börjar. _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Fullbokat!
För ev. reservplats kontakta gatbilsansvarig Gunnar. http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Vi ses på Gelleråsen
||
|
Re:
Sanslöst bra ! Fullbokat så långt i förväg....
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||
|
Ja, eller så får det bli tvådagarsträffar.
Problemet med tvådagarsträffar är att allt blir så mycket dyrare, vilket troligen är mindre intressant för flertalet när det dags att betala träffavgiften. Styrelsen får ta sig en funderare om dagens trend med många körglada fortsätter. Det finns lösningar på allt, fler än vad som har nämnts här, men det är ju trevligt att ha positiva problem
Samtliga banträffar på Nordschleife under 2010 är ju annars att trevligt förslag
||
|
Re:
2 dagar på kinnekulle kan ju inte vara så dyrt då den väl ligger bra till i pris. Annars utöka med fler träffar. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||
|
Re:
Det räcker med en för mig, bara det är 2 veckor på raken
_________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Gelleråsen 19/9: Fullbokat!
|
<< 1, 2 10443 besök totalt |