| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Kinnekulle nyårsdagen
|
2458 besök totalt |
Igång nu på 213.64.183.58 Japp, väljer mulitplayer och har jag för mig, klickar på en av knapparna (add?) och skriver in IP, ev i annan ordning. _________________ Pär Hylander |
||
|
Jag tackar för roliga race! Det var verkligen kul! Jag körde så jag blev svettig.
Konstigt detdär med att det inte funkade som det skulle. Får ta och kika lite på vad som kan ha hänt. Än en gång tack! _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
|
Många race blev det idag, kul! CW och Fuze visade framfötterna, ofta i topp.
Man kan säga att alla tycker något om Kullen, antingen bra om den eller hatar den.... Kul att vi blev lagom många oxo, 8-9 st var vi. _________________ Pär Hylander |
||
|
Roliga race!!
Jag hade lite problem med Kullen, 2ggr "fastnade" jag i kvarnkurvan med bara 2fps...?!? Annars så hade jag ca 20fps där.. Lustigt... Silverstone passade BMW:n väldigt bra tyckte jag kul!!
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Tack för rejsen idag!! Det var skitkul!!! Kul att så många dök upp!
Sammanfattning, jag hatar kullen.....fick inte till det alls förrän i sista racet! Silverstone, mycket kul bana! Den passa Hondan perfekt!!! Jag tycker att Pär sa en rolig sak idag; "Silverstone är lika bred som kullen är lång!" _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Niklas sade,
Jag tycker att Pär sa en rolig sak idag; "Silverstone är lika bred som kullen är lång!" Nu fick jag förklaringen varför jag var av så mycket på Silverstone. Audin ville bara gå på tvären där,he he he
Mvh: Stigs RC
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Kinnekulle nyårsdagen
|
2458 besök totalt |