Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 14605 besök totalt |
Ladda ner går nog men sen..?? Packa upp..
![]() ![]() ![]() ![]() Nä få se om jäntan eller grabben kan få nå tid å hjälpa tar nån minut då. Titta på när pojken la in kinekulle å Gotland ring.. Men likförbannat kan jag inte. Så dj-a sämst ![]() Men de va ju ett tag sen iof. Minnet e bra men otroligt kort.. ![]() _________________ Biörn Bladh |
||
Såg att det inte hänt så mycket i tråden så jag tror jag får ta och köra ett varv i kväll och få lite liv i listan igen
![]() Så ladda ner banan och kör ett varv vet ja så vi får lite liv i toplistan igen. ![]() _________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||
1:a Robin Johansson 1:15:178 Bmw
2:a Thomas Thuresson 1.17.2 Volvo 3:a Martin Lindahl 1.17.965 Volvo 4:a André Schramm Holmquist 1:21:031 Volvo 5:a Johan Sundqvist 1:21:626 BMW Trevligt att listan fått lite liv igen ![]() Men man får nog ta och förbättra sin tid lite så man får tillbaka sin palplats ![]() _________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||
Re:
1:a Robin Johansson 1:15:178 Bmw 2:a Thomas Thuresson 1.17.2 Volvo 3:a Niklas Hjelte Söderros 1:17:300 Bmw 4:a Martin Lindahl 1.17.965 Volvo 5:a André Schramm Holmquist 1:21:031 Volvo 6:a Johan Sundqvist 1:21:626 BMW Btw, Räknas wtcc87 in? Isf har jag 1:17:243 |
||
Re:
När du laddar ner banor så kommer dom paketerade i rar filer, dessa packas upp med programmet Winrar Winrar laddar du ner Här Banan laddar du ner Här Kör du online läget gör du såhär Öppna rarfilen och kolla vad filerna heter: Antingen [banans namn] eller Gamedata. om filen heter Gamedata, lägger du den i spelets mapp ex: C:\Program Files\Steam\steamapps\[USERNAME]\Race 07USERNAME menas med ditt användarnamn på spelet/steam. om mappen har banans namn kontrollera om Gamedata mappen ligger i den. Om det är så följ instruktionen ovan. om inte: Extrahera [Banans namn] mappen till ex: C: \ Program Files \ Steam \ steamapps \ [användarnamn] \ Race 07 \ Gamedata \ Locations Kör du offline läget gör du såhär Öppna rarfilen och kolla vad filerna heter: Antingen [banans namn] eller Gamedata. om mappen heter Gamedata, lägg den i ex: C: \ Program Files \ Race 07 om mappen har [banans namn] kontrollera om Gamedata mappen ligger i den. Om det är så följ instruktionen ovan. om inte: Extrahera [banans namn] mappen till ex: C: \ Program Files \ Race 07 \ Gamedata \ Locations Hoppas det hjälper någon |
||
Tack Nikel för fantastiska förklaringa och klargöranden. Men tyvärr för svårt för mig iaf. Bara grabben kommer och hälsar på nån gång så skall jag nog få till det, sen skall jag "bo" på banan tills jag slagit Robin.. fast det går nog inte ändå?
![]() _________________ Biörn Bladh |
||
Re:
du får nog bo där ![]() _________________ Robin Johansson |
||
Re:
Du kanske behöver en datakonsult ![]() Jag e billig ![]() |
||
Re:
Så svårt är det väll inte ![]() |
||
Nya listan
Tja! Jag installerade banan på förmiddagen och la 5-6 varv med stående start. Det gäller att stanna jäkligt nära linjen. Står man bara 1 knapp meter bakom så känns det som man tjänar tiondelar redan i starten. 1:a Robin Johansson 1:15:178 Bmw 2:a Thomas Thuresson 1.17.2 Volvo 3:a Martin Lindahl 1.17.965 Volvo 4:a Mattias Filander 1.18:675 Alfa Romeo 156 STCC 5:a André Schramm Holmquist 1:21:031 Volvo 6:a Johan Sundqvist 1:21:626 BMW Jag hade 1.15:850 flygande. Man kanske ska prova BMW'n den verkar snabb. |
||
Då uppdaterar vi listan igen med rätt tider.
1:a Robin Johansson 1:15:178 Bmw 2:a Thomas Thuresson 1.17.2 Volvo 3:a Niklas Hjelte Söderros 1:17:3 Bmw 4:a Martin Lindahl 1.17.965 Volvo 5:a Mattias Filander 1.18:675 Alfa Romeo 156 STCC 6:a André Schramm Holmquist 1:21:031 Volvo 7:a Johan Sundqvist 1:21:626 BMW Lägger även in reglerna igen. Regler: Bil typ : Stcc eller Wtcc Start : Stillastående som görs vid start och mållinjen Event typ: Time trial Tilåtet : Att placera två hjul utanför vit linje Inte tillåtet : Att placera fler än två hjul utanför vit linje. Eller att på annat sätt gena utan för linjerna med fler än två hjul. Vill du lägga till din tid så kopiera senaste lista o skriv i namn, tid och bil |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 14605 besök totalt |