| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inget Emmaboda 2009
|
<< 1, 2 8415 besök totalt |
|
Alla har nåt i grderoben.. eller nåt man är känslig för.
Man behöver ju inte köra med maffiametoder typ störa gäster om nån har en affär eller dylikt. Man kan ju bara välja konkurrentern och tala om varför. om den som har sommarstugan har leasar en McDonalds kan man ju se till att alla kompisar som har bilintresse väljer BurgerKing eller Max. Det är lågt, jag vet men via internet skulle en lobbygrupp bli väldigt effektiv och påverka långt bortom orten där den spärrade banan ligger. _________________ Arne Lindgren |
||||
|
Kosta finns och är i.o.f.s. långt ifrån nyfikna poliser och annat. Men avspärrningarna mot den korsande vägen, de är så gott som obefintliga... Fältet ägdes av kronan om jag inte minns fel, vet inte hur känsliga de är nu för tiden, om det skall vara sbf och polistillstånd osv innan man får låna.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
Det är tydligen verksamhet på Emmabodabanan trots allt.
MK Brinkarna 2009-06-13 TPC 2009-06-27 Attitude motorclub 2009-08-23 Verkar bara vara vissa utvalda klubbar som Bilsport hyr ut till. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Re:
Där ser man. MK Brinkarna var jag och kikade på. Får väl försöka ta sig dit på söndag för att titta lite, sällan det händer något i den här landsänden tyvärr :-( _________________ Henrik Brosenius [url]foto.brosenius.se[/url] |
||||
|
Re:
Jag skulle tippa att det ska bli repotage av alla dessa körningar, (i Attitudes fall vet jag) och då är det alltså Bilsport som arrangerar i eget syfte, banan är då inte hyrd av någon klubb. Själv står jag som nr 3 på reservlistan till på Söndag >
_________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage
|
||||
|
Re:
Brinkarna tog tom inträde :-( _________________ Henrik Brosenius [url]foto.brosenius.se[/url] |
||||
|
Re:
Men det kommer inte vi att göra Vi i attitude kör nu på söndag och det stämmer att Bilsport har valt ut några klubbar och bjudit in dom.
Men kom gärna och titta ni som vill! Brukar inte vara några problem att åka med en runda heller _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
|
Re:
Det gick ut ett email från Bilsport till klubbar (vissa klubbar enbart?) tidigare under säsongen när det stod klart vilka dagar som fanns tillgängliga efter diskussion med myndigheter och grannar. Tyvärr var det för sent för BMWSC, men vi får hoppas på en ny omgång 2010. _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Då är jag alltså fortfarande snabbast i BMWSC 2009 trots att min bil står utan motor.
|
||||
|
Re:
ofan, något sådan mail har inte vi i Mazdaklubben fått. Får hoppas det blir fler tillfällen nästa år. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
app app app, året är inte slut än
Ett medlemsskap i Attitude och en reservplats på SS kan förändra det hela, själv låg jag ju bara 12-13 sekunder efter Samuel när vi körde med BMWSC 2008
Re:
Ja tyvärr så är du väl det hur ska man få köra där detta år?
_________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||
|
Re:
Det undrar jag med. Får ta och ringa Bilsport i morgon. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Någon som hört nåt angående banan 2010? Har försökt få tag på folket på Bilsport, men det är inte lätt. Såg att BMWSC ska köra där 8/8 iaf.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Re:
Ja jag bokade till SC + att vi skall ha en Mini Cup Superstage tävling också Kontakt: Jan-Erik Björnsson Platschef Emmaboda Flygbana 0703-500300 _________________ Patrik Skoog |
||||
|
Tack för det.
Jag tycker det är dåligt att Bilsport inte gått ut med info om detta. Jag har hyrt banan åtta-nio gånger. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Re:
Märkligt, Jan Erik kontaktade alla som hade hyrt tidigare och erbjöd datum för 2010 för ganska länge sedan. Nåväl, hoppas du hittar datum som funkar för er! _________________ Patrik Skoog |
||||
|
Ja, konstigt. Jag har sökt Bilsport både i höstas och nu i veckan.
Hur har det gått med grannen som klagade? Har det införskaffats ny tidsutrustning? _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inget Emmaboda 2009
|
<< 1, 2 8415 besök totalt |