| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 6 - ETCC @ Brands Hatch - 28 dec/4 jan
|
3 besök senaste veckan (8703 totalt) |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Japp, Brands på söndag, långlopp! Samma förutsättningar som sist...men CWs server eller två andra hostare...
Vilka kan på söndag??? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Trevligt 2004 allihopa.
och Niklas M, jag nämde på Team Kumlas forum att jag troligtvis kommer på lanet. Och dan därpå hade de lagt till mig till Rejsa.nu teamet=) Vi ska minsan visa vart skåpet ska stå=) _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||||||||||||||||||||||
|
Såg det Barneby.....
Hur är det ?? Är några fler intresserade av LANet i maj??? Speedy, fuze, CWaltgard, Kronberg, RocketRoger, oveM, oscar mm mm Kavic (kanske), jag och Barneby är med i rejsa.nu-teamet...Vi behöver fler!!!!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Jag är jättesugen, men det är så himla långt från GBG, blir rätt mycket stålar man får lägga ut för att åka och spela dator tycker jag
Jag är med och kör på Söndag i alla fall och kan vara server. Om jag nu inte sitter och glömmer bort det som senast. _________________ Christian Waltgård |
||||||||||||||||||||||||
|
Jag är också hur sugen som helst på lanet, vore skit skojj och få träffa några av er och rejsa lite, fast som CW sa ligger de lite långt bort, fast vem vet.
Jag är med på brands nu på söndag iaf _________________ mvh Viktor Pousette |
||||||||||||||||||||||||
|
Jag ska försöka att köra i dag Men jag har 2 problem så jag vet inte om det fungerar 1ratten lägger av i bland 2 När jag går in o försöker köra BH på F1RST så kommer jag till en annan bana ????
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||||||||||||||
|
Du kommer till Adelaide eller hur??? När man väljer att hosta ett spel i F1RST så kommer en ruta upp där man får välja olika saker. En flik väljer du tex bana. Om du då väljer Brands Hatch och sen går till en annan flik för att tex välja vilka hjälpmedel och så som är tillåtna så nollställs på något sätt den bana man valt. Det blir den första banan i listan vilket är Adelaide.
För att det ska bli rätt måste man stå på den flik där man väljer bana och köra igång därifrån. Då blir det rätt! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Då var det 10 personer anmälda till racet idag!
10 pers på CWs server är helt OK, om han bara kommer ihåg racet!
om det skiter sig så kör vi så här: Server 1: RocketRoger CWaltgard fuZe SpeedyGT Kavic Server 2: Niklas M ThomasT oveM StigsRC PHylander _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Nej Niklas, Jag kom till Catalunya, fast det stod BH i lobbyn, Man det funkar nu fick installera om BH då funkade det.Nu är det bara ratt f-n som inte fungerar, efter några varv då ger den inte full gas,så idag får jag väl vara rundningsmärke lol
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||||||||||||||
Jag kan ha 10 man på min server, men inte 12.... Och 11 är tveksamt. _________________ Pär Hylander |
||||||||||||||||||||||||
|
Jag vill vara med
Kvaltips Alla måste ha en tid. När någon inte har en tid så kan tidtagningen haverera, vilket vi har råkat ut för tillräckligt många ggr nu. _________________ /Anders Kronberg |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 6 - ETCC @ Brands Hatch - 28 dec/4 jan
|
3 besök senaste veckan (8703 totalt) |