Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1641 besök totalt |
Konbana #2 på Bivaröd Flygfält 13 september
Efter det senaste lyckade evenemanget så kör vi på igen innan sässongen tar mot sitt slut! 25 bilar MAX, anmälningstopp den 10e!. välkomna anmälan sker på www.CARKINGS.se ![]() _________________ Elvis Arslanovic |
||||
Anmälningslista
1. Christoffer Rantzow BMW M3 2. Johan Andersson Mazda Miata MX-5 3. Kristian Hesselmark Mitsubishi EVo2 4. Fredrik Almquist Audi S4 5. Astor Fredriksson Vw Jetta GT 6. Gustav Vw Golf turbo 7. Joakim Appelkvist Honda Integra dc2 8. Johan Svensson Honda Integra dc2 _________________ Elvis Arslanovic |
||||
Funderar på att anmäla mig, hade varit kul att köra! Men jag får prestationsångest... Verkar vara potenta bilar. Jag kör på gatdäck, vill inte behöva skämmas...
_________________ Henrik Fleur Alfa Romeo GTV6 3,0 -87 Honda Civic Type R CW -10 |
||||
Re:
Det var där andra som gjorde (körde på gatdäck alltså) och det gick bra. Skitrolig bana och inte i närheten så teknisk/tight som den i Örkelljunga. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Det låter ju bra. Det avgjorde saken! Har anmält mig nu till carkings ![]() _________________ Henrik Fleur Alfa Romeo GTV6 3,0 -87 Honda Civic Type R CW -10 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1641 besök totalt |