Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
927 besök totalt |
Boktips?
Nu när kylan har kommit behövs lite sysselsättning hemma, Playstation2 har inhandlats och alla spelen varvats, alla tidningar och magasiner som finns har redan hunnits läsas 2 gånger om. Då jag är ingen biblioteks eller bokläsar människa behöver jag lite hjälp med bokval. Bra böcker om fyrtaktsmotorer, gärna 4cylindriga med insprutning. Svensk eller engelsk spelar mindre roll. Ange bara var man får tag på dessa om, om inte på biblioteken. Tack Mvh Yash ![]() _________________ Yashar Maleky Borås M3 E46 |
har väl inte direkt nått tips på böcker, lite länkar bara
www.lafri.se - mycket motorböcker Finns mer på www.bokus.se och www.bokfynd.nu _________________ Niklas Walkin - |
Jag brukar handla ifrån www.chaters.co.uk Vet inte hur uppdaterad och/eller anpassad för dig Smokey Yunniks Power Secrets är, men gubben hade ju mer än ett rätt i huvudet, så läsvärd kan den nog vara.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
sen har vi www.adlibris.se som har mycket mycket böcker om det mesta testa där.
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
Dom här har mycket läsvärt http://www.lunnaprodukter.se/ Själv köper jag mycket från dom.
_________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
927 besök totalt |