| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Hot Hatch-listan
|
<< 1, 2, 3 >> 5 besök senaste veckan (5783 totalt) |
|
Re:
Annars är väl Ford Puma en kandidat om 90talare tillåts. Fiesta ST, Fabia RS osv Nya Fiestan (och Mazda2) finns inte i några prestandaverisoner än, men de är urtrevligaj med 100hk också. |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Ville inte vara tjatig
Dessutom tog jag ju upp R26R som jag beställde men aldrig fick samt Clio Cup som jag siktar på att köpa nästa år så helt oego var man ju inte
|
||||||
|
Re:
Den är ju faktiskt den första Volvon som gått under 9 minuter på ringen
Why not?
|
||||||
|
Re:
För att min inkomst inte räknas i siffror, den räknas i synonymer för "noll".
_________________ Axel Tanner |
||||||
|
Nya Clio 200 Cup går uppenbarligen rätt bra...
Synd bara att clownerna på Renault Sverige bestämt sig för att inte sälja några i Sverige.
http://www.youtube.com/watch?v=Ae4Rq |
||||||
|
Re:
Alla de är (tillsammans med tex Golf GTI och ännu mer Golf R32) helt klart i en tyngre klass än övriga. Vi kan ju göra två klasser helt enkelt _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Hot Hatch som säljs i Sverige
Suzuki Swift Sport / länk MINI Cooper S / länk MINI Cooper Works / länk VW Polo GTI / kommande? / Renaults Twingo (nånmodellbeteckning kommer väl hit?) Renault Clio Sport Honda Civic Type-R / finns ju i olika varianter... Fiat 500 Abarth / finns ju i olika varianter... Seat ??? Skoda Fabia RS Ford Fiesta ST(?) bara den förra Fiestan än så länge väl? Ford Ka kan den komma i nån ST-modell? Alfa MiTo GTA / kommande? / Opel Corsa OPC-nånting? Mazda 2 MPS vore skoj om det kom en Hot Hatch som inte säljs i Sverige Renault Clio Cup Honda Civic Type-R / finns ju i olika varianter... Fiat 500 Abarth / finns ju i olika varianter... Nissan Sunny/Pulsar Gti-r Renault Megane R26R Hot obese hatch Golf GTI / länk Golf R32 Scirocco / länk Audi S3 Audi RS3 / kommande? / Subaru Impreza STI Ford Focus RS Ford Focus ST(?) Volvo C30 T5 Opel Astra OPC-nånting? Renault Megane Sport Mazda 3 MPS BMW 130 Inte hot hatch men pretty warm
Toyota Aygo/Citroen C1/Peugeot 107 ----------------------- Kopiera och redigera gärna in mer _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
|
||||||
|
För i jösse namn, glöm inte octavia RS, finns ju som hatch!
Det var ju några som piskade både det ena och det andra på Alfaklubbens senaste träff...
Är ju rätt identisk med Golf GTI och de andra syskonen, dock så släpper VAG inte till de allra senaste innovationerna till den oglamorösa Tjecken... Men det gör ju inget, i förra generatioen var den ju redan snabbare än sina dyrare syskon i Automobils A-test!
_________________ Jesper Alm Banbilen blev en barnbil |
||||||
|
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Hot Hatch-listan
|
<< 1, 2, 3 >> 5 besök senaste veckan (5783 totalt) |