Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1803 besök totalt |
_________________ // Jani Hast |
||||||
|
||||||
När såna här filmer kommer upp börjar jag undra om jag har fått fel uppfostran. Det är nämligen så där jag har lärt mig att köra bil. För mig känns det naturligt att åka med bakänden på bilen i ett vidare spår än framänden.
Gör man inte så på andra ställen än i Hällefors? ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Är inte det en vanlig M3:a?, ser inte vingen på bakluckan samt fronten har dimljus.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||
Läste bara på rubriken på tråden ![]() ![]() ![]() |
||||||
Va duktigt! ![]() |
||||||
![]() _________________ Mattias Widar |
||||||
Jodå, på Hammarö fick jag en liknande uppfostran. Som knatte brukade jag hojja ner till campingen och kolla på Rallybilar när det var svenska rallyt... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Öhh... Vadnu!? Ni menar alltså att det går att köra på nåt annat sätt? ;-)
och jo, det går utmärkt att drifta de något motorstarkare BMW:arna även på torr asfalt (om man nöjer sej med tvåan, ska man åka på trean är det de mer än något motorstarkare varianterna som gäller och ska man åka på fyran är det överladdning som gäller (och kalla nerver)). om nu någon verkligen trodde motsatsen, hehe. _________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1803 besök totalt |