Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1478 besök totalt |
2009-09-21 Mantorp Park - Alx _OBS! Nu rätt datum!!!_
21/9 och inget annat! Tack Micke... Som våra 5 tidigare event i år finns jag, Alx Danielsson, på plats för att hjälpa till med tips, trix, time attack med din bil, medåkning i din bil, coachning från passagerarstolen etc. Vi kör hela dagen utan lunchuppehåll. 30-minuterspass, alla bilar samtidigt varvas med 30-minuterspass med hojar. Detta innebär att alla, oavsett fordon, får köra 30 minuter varje timme! Det är ett par som föranmält sig med riktigt häftiga åk så det ska bli ett nöje. För den som vill värma upp inför Mantorp Parks STCC-final med en track day samma vecka samma bana är detta nog enda alternativet. KOM I TID!! De som inte kommer i tid förstör bantid för andra genom att sinka mötet. Förarmöte 08.45 vid depåutsläppet, dvs utfarten ut på banan. De som inte närvarar kör inte förrens efter nästa förarmöte som hålls kl 10.00 och debiteras med förseningsavgift på 200 kr/bil. Till mig på info@alx.nu. Den som har frågor kan även ringa till mig. Detta kan bli den enda dagen i år med begränsat antal deltagande eftersom vi annonserar så pass lång tid i förväg....med mina mått mätt.. =) Som vanligt är det inga funktionärer eller ambulans på plats. Endast körning. 1000 kr/reggad bil 1500 kr/racebil 1000 kr/hoj (race och gata) Betalning sker på plats. Alx 070-636 00 24 _________________ Alx Danielsson |
du menar 2009-09-24???
kul att se dig på ferrari challange i helgen. Gick riktigt bra för dig! Det var kul att dela bana med er och jag tyckte det fungerade exemplariskt... Finns lite bilder i PCSR gruppen på facebook om du vill se http://www.facebook.com/profile.php? |
Tja,
Jag är smått senil, ska vara 21/9 och inget annat. Vet inte hur jag fipplade till det för att det skulle stå så fel. Ja, det fungerade felfritt. Allt enligt tidschemat, förutom prisutdelningen som var tidigarelagd. Missade Race 2-pokalen då jag var tvungen att fara till Sjögestad för att fälla ihop resespjälsängen som strulade för tjejen på morgonen när de skulle dra (de stängde 18.00 så var tvungen att ta det mellan vårt race och prisutdelningen). Rätt komiskt ![]() Fina bilder, kul! Alx _________________ Alx Danielsson |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1478 besök totalt |