Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 16517 besök totalt |
Re:
Ursäkta lite off-topic!! Den här lilla mojängen ska visst fungera: http://www.myp2pforum.eu/live-tv/410 Där finns bl.a. BBC one & Two + Sports (vilken går F1 på?), ITV 1,2,3,4 (BTCC +supportpaket sänds live i ITV4) samt British Eurosport2 (gick att se MotOGP där i helgen). Fick det just till att fungera så jag kan inte gå i god för hur live-sändningarna fungerar på alla kanaler, men värt att prova till helgen. Läs bara på noggrant vart det ska installeras för att fungera med VLC (jag fick lägga in VLC-spelaren under "Program Files" och inte "Program" då programmet visst var programmerat för engelskt Windows). Sen var det faktiskt busenkelt att använda ![]() Farfus är f.ö. lite Göransson ibland. Blixtrande snabb, men ibland verkar det vara totalt hjärnsläpp och lite väl mycket Captain Chaos. Var väl inte så farligt det där med Y. Müller iaf, onödigt men inte så grovt som andra påkörningar under racen. Men titelaspiranter kanske har fler ögon på sig. Såg kanske värre ut efter att Yvan träffat en däcktrave (som flyttats ut lite på banan av en annan bil?). Den stod lite konstigt placerad. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Re:
ok tack för tipset. Jag kollar samma saker på Filmon när den fungerar ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Härligt att se Ladorna kämpa, vilka underdogs!!
Van Lagen i Lada blev avpetad-igen!! Eller stängde han dörren för hårt? Thomson försvarade en 5:e-plats, men fick släppa en bil på 11 varv, och slutade 6:a med Rydell bakom. Men det skiter man i! Thomson 6:a i båda rejsen. ![]() _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||||
Stand corrected!!
![]() Piiiinsamt! ![]() Men som sagt, kul att följa ladorna, snabba i kurvorna men lite, lite långsammare på rakorna! _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||||
Re:
Ungefär som vanligt... ![]() Undrar om van Lagens bil hinner bli lagad till Japanturen? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Med rejält tilltagna krachbudgetar så det väl inget problem men det kan ju inte vara så kul som utövare ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Lite småfuktigt där borta i Japan. Helgens man för mig var i alla fall Yvan Muller, fyra i första loppet utan fungerande vindrutetorkare.
![]() Farfus hänger (tyvärr) kvar i titelfighten tillsammans med Tarquini och Muller efter en tvivelaktig manöver på Menu... ![]() Allt avgörs i Macau om tre veckor. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
WTCC 2009 slutade ärofullt, med en j-la smäll...
![]() Tarquini den äldsta FIA-världsmästaren genom tiderna, slog Fangios rekord. Men jag tycker nog han har lite för många fula tricks på banan för att kännas som en värdig mästare... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Ja hela säsongen ha ju varit skit helt enkelt. Blir detta det normala förfarandet så blir det som man sett på eurosport TOMT och EKo på läktarna. Hoppas på ett intressantare mästerskap med mer kamp och mindre stallorder! _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
Många förare har fula tricks för sig som får gå obemärkt förbi. De som har minst tricks för sig är Yvan Muller och Andy Priaulx enligt min mening. Ett exempel på Tarquinis fula körning som inte fick något straff, titta ca 1.25 in i klippet: http://www.youtube.com/watch?v=kfw4z _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Han har flera rekord... "He scored 1 F1 championship point, and holds the record for the most failed attempts to qualify. " ![]() _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 16517 besök totalt |