| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Mod samlingar
|
2553 besök totalt |
|
Mod samlingar
En liten tanke. Kan man inte lägga upp "pollar" på de bästa moddarna så att man slipper sitta o leta efter alla uppdateringar, skins osv. GTR2002 360C ETCC DTM GPL Alla mod som man bör ha till dessa spel skulle jag vilja ha samlade på ett överskådligt sätt. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Ett exempel:
Jag vill alltså kunna gå in på rejsa och vidare till tex 360C. Klicka på några nerladdningar o sedan veta att jag har 360C med de bästa moddarna. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Här har du en väldigt bra sammanställning över de moddar som finns till F1C:
http://www.bhmotorsports.com/F1C/mod här hittar du också ALLT som gjorts: http://www.m4driving.sm/files/1457.h _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Dom har jag redan
! Fins ju lite historisk racing där oxå. Är det nått att ha?
Can- Am GTX5 Historic Touring Car Championship ITC 96 Le Mans 70 Spirit OF 1976 _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
|
Nu har jag setat o lirat ETCC hela kvällen, jag kör så svetten lackar
! Jädrar vilket bra spel!
Här käns det ju som att köra en "vanlig" bil. MYCKET kul !
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Fredrik: Det du behöver från Konis sida är:
360C konverteringen uppdatering3 komplett uppdatering 4.1 Sen så startar du "vanliga" F1C och väljer 360C inne i spelet. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
ok.
Ringen då? Var hittar jag den? Har det inte varit två "ringar" på tal? Vilken är den man ska ha? Har nu klassat in ETCC som klar tvåa i min favo lista över simulatorer !
Det som saknas nu är bara en riktigt bra rally simulator, det vore kul !
Testade dessa bilar i går. Alfan; Lite närvig! Fick den aldrig att styra in bra i kurvorna. Audin; Ligger som en padda på banan, otroligt stadig! BMW; Lite svår att balansera till en början, men när man får kläm på det så är det riktigt kul! Volvon; Lugn och harmonisk. Körde bara på Monza där bästa tid blev nått på 1.26.00 Hade lite problem med att bilarna slet fram däck. Är det nått som ni oxå har problem med, eller har ni justerat detta? om, hur gjorde ni? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Har du inte provat Hondan??? Skitkul faktiskt!!
Nordslingan: http://www.xzibitaprojects.net/ Gå in på FIA GT 2002 till vänster....där har du alla filer!!! Xpec samt Nordslingan... X-spec är en konvertering av GTR-2002 till F1C. Kalle Larsson har gjort en uppdatering av fysiken till den modden som är helt suverän!!!!! Framdäcken slits ja!!! Det går att minimera med rätt inställningar på bilen SAMT inte att förglömma, din körstil!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Hehe. Minnet sviker...
. För inte kan jag vara så bra !
Dom snabbaste "datorbilarna" ligger väll på ca 2.02.00, tror att jag hade 2.06.00. Stämmer det bättre!? Har tyvärr inget bredband ! Annars så skulle jag gärna var med o köra.
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Hmm...
Skulle det ändå inte vara smidigt att göra en poll på varje mod? Där kan man ju sedan bara fylla på med länkar till dom uppdateringer som är värda att ta hem. På så vis så kan man ju även undvika att Kalles sida kommer bort bland alla trådar. Är det jag som är för bekväm eller är det en bra idè? Vi har ju en allmän poll, men jag tycker nog att det vore på sin plats att ha en för varje mod oxå. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
![]() |
Racingsimulatorer
Mod samlingar
|
2553 besök totalt |