| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Säsongsavslutning på Mantorp 10/10: Anmälan stängd
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 1 besök senaste veckan (20626 totalt) |
|
Re:
Ja det skall bli grymt kul, framförallt festen med nästan 100 betalande Har precis plöjt igenom PG inbetalningar från Juli-oktober och det saknades inte många pengar,
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Jamenvaf**n..
Är inte ett dugg upprörd, står dock för att jag tycker att det var trist att läsa den negativa kritik som framfördes mot slöa/ovilliga/egoistiska mm.. medlemmar av vår herr ordförande.. Fick lite Göran Persson vibbar
Men jag har sagt mitt och Måns har sagt sitt så detta är väl bakom oss nu när vi ser fram emot Mantorp.. å Dieselpremiär!! (i BMW SC??)
Du, unge herr Bistec, när jag ändå har dig på tråden, har en fråga till dig.. men tar den i din tråd då detta redan är tillräckligt mycket OT.. Peace! // Johan |
||||||
|
Då var träffen betald.
Men pengarna landar tydligen inte förän på måndag, hoppas det är ok.
(datorerna på banken jobbar tydligen inte helg )
|
||||||
|
Re:
Ååååh vad härligt, "unge herr Bistec", jag måste se yngre ut än vad jag är.....
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
|
Från det ena till det andra
Niklas på Sjögestad Motell bjuder på frukosten till alla BMWSC medlemmar Bara en vecka kvar (lite drygt)...
_________________ Michael Antonsson BMW E36 323 Ti -99 (banräser) SÅLD! Audi A4 Avant 2.0 TSQ -07 (bruksbil) |
||||||
|
Avgiften betald, bilen ska bara tankas och bromsarna ska ses över sen blir det åka av
Vad gällande den tidigare diskussionen så räds jag inte att hjälpa till om det behövs. Vi ses den 10:de
_________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||||
|
Re:
Du menar till alla BMWSC medlemmar som bor på Sjögestad eller till ALLA BMWSC medlemmar? _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Re:
Lite otydlig där
Det gäller alla som bor på Sjögestad Motell på fredag elller lördag. Det lär väl dyka upp några redan på fredag (undertecknad) som har tänkt bo där.
_________________ Michael Antonsson BMW E36 323 Ti -99 (banräser) SÅLD! Audi A4 Avant 2.0 TSQ -07 (bruksbil) |
||||||
|
Re:
Hahahahahahah tror jag precis kissa på mig lite.....
Den sved...bilden alltså
Tocheé
Re:
_________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||
|
Re:
Är det någon som ska ha förtur så är det de som hjälper till, oavsett bilmärke/klubb. Tycker i alla fall jag... |
||||||
|
Re:
Personligen skulle jag kunna tänka mig att hjälpa till på varje träff för att få åka. Men vi Renault tomtar är ju i kraftig minoritet och har väl dessvärre inte så mycket att komma med. |
||||||
|
Re:
Minoritet eller inte, de flesta klubbar drivs av ideellt arbetande eldsjälar (som alla har barn/hus/arbete/mm) och om en styrelse kan få minsta uppbackning så är det alltid välkommet. Hellre en som ställer upp till 100% än fem som sparkar grus
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Är bara Ni hör av Er om det är något jag kan hjälpa till med..
M v h // Johan |
||||||
|
Re:
Det kan du ge dig på
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Säsongsavslutning på Mantorp 10/10: Anmälan stängd
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 1 besök senaste veckan (20626 totalt) |