| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inför 2010....."silly season" har börjat! :)
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 1 besök senaste veckan (24270 totalt) |
|
....då är tiden kommen när ryktena och frågorna är fler än svaren, bilen hänger på liften och både gatbilsförare och cupförare kliar sig i håret och funderar på 2010...
Vem har den fetaste vingen bland gatbilsåkarna 2010 och vem kommer bäst förberedd i BMW Cup? -Har vår nya ordförande lyckats hälla i Siggesson så pass mycket dricka under avslutningsfesten så det hänger ett par Z3 nycklar på Sörängsvägen?
-Hur många gånger under 2010 skall våran nya webmaster byta motor i sin E30?
Vem kommer att byta klass och vem skall bygga ny motor?
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||
|
Re: Inför 2010....."silly season" har börjat! :
Hmm ska vi se nu
Ur med M20B25 funkar det inte bes med M20 i med M42 ombyggnad & i med M60B30 ur med M60B30 & i med M60B40 går det helt åt pipan med M60 i med M52B28
Fick det till 4ggr det innebär väl i & ur med motor ett 100-tal ggr
Ska försöka fixa störst vinge med _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||||
|
Re:
jag tyckte mig höra samma sak, den gruppen kan inte vara riktigt friska Lars Åke sa frammåt småtimmarna att det var bättre för serien att förbjuda alla som hette Skoog i efternamn istället , undras om Armskogh ligger illa på det också
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||
|
olof skrev!
"Det rycktas om att Måns kommer till start i en E21 i klass standard... och att...." ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MÅNS är
_________________ Per-ola Mattsson |
||||||||||
|
Re:
Ni missuppfattar allt Stefan har investerat i säljoptioner och blankat på omx, men en bmw har alla råd med oavsett förluster man gjort under året
Redigerat Eller så är han bara trött på att skjutsa polarnas flickvänners kompisars pojkvänner och vill bli anonym igen
_________________ /Petter Ledin |
||||||||||
|
Re:
Anonym? Den där bilen ser ju ut som ett Stealth-plan så det är väl ingen som ser den? Jo, jag har också blivit skjutsad i den... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
|
Planen var att lätta BMW'n som bara den inför nästa år. Finanserna för 2010-11 såg dock lite tröga ut, iaf för investering i bilen. Så planen var att skaffa nåt lättare och förhoppningsvis snabbare.
Det vart det också, dock inte från bayern, utan det blev ett monster från stuttgart. Så en får la se om ni har någon plats över på nån banträff för en som lämnat de raka sexornas värld på banan för ett tag (kommer ju åka bmw på gatan iaf;)) _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||||||
|
Re:
Nej det går så fort nu för tiden. Sedan är festerna hårt slitande. Med rätt material hade det varit kul, helt klart. Dock kräver det mera tid än gatbilskörning, tid jag har svårt att avsätta.
_________________ Stefan Larsson |
||||||||||
|
Re:
Nejdå, polarnas flickvänner skjutar jag gärna. Är även behjälpsam med att koppla 4p bältet, särskillt den där man oftast sitter på. :woot:
Nollat... du i min bransch är man glad om man nollar. Rådande konjukturläge mm gör att det fattas 100'i månaden idag. Så drick mer mjölk! Ta hälften kaffe/mjölk, häll det över katten och bara inte i hans skål. Tvinga barnen, bara det blir en normal tillgång-efterfrågan igen. Med betoning på efterfrågan... Lambon är jag tvungen att ha för att hinna med Petters kompressorM3. Nu har Petter brutalcamber och åker snabbare i kurvorna oxå, så goda råd är dyra till våren.
_________________ Stefan Larsson |
||||||||||
|
Re:
Eller ät mera mjölkchoklad, mycket energi i sånt har jag hört...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
|
Få ihop motorn och förhoppningsvis är den fri från missljud! Göra klart massa andra punkter, gå med i bmwsc och största delmålet är att åka på gotland ring med er
|
||||||||||
|
Re:
Men hur mycket camber och kompressor jag än har så hänger jag inte med dig i varken kurvor eller rakt fram, det har jag tyvärr fått erfara
_________________ /Petter Ledin |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 1 besök senaste veckan (24270 totalt) |