| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vet du vad SMI är för något?
|
2 besök senaste veckan (1898 totalt) |
|
http://www.smi.nu/ Någon som är, eller vet någon som är, inblandad i SMI på något sätt? Jag pratade med Pialill Ring nyss och det var jätteintressant infallsvinkel på det hela tycker jag _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Tja, var ju med från starten av SMI och är fortfarabde engagerad.
Så det kan jag ju inte förenka att jag känner till.
Borde vara självklart för alla som jobbar med motorsporten på ett eller annat sätt. Utmaningen är att nå ut till alla som kan ha ett intresse av motorsporten som industri och näringsverksamhet. Men några företag finns representrade här, så det är ju ett gott steg på vägen. Jag svarar gärna på frågor och funderingar här i forumet, eller via PM om det är något som man undrar över. (det gör kansliet med Tony och Pialill Ring och styrelsen också så klart!)) _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
|
Ja, det låter som ett bra grepp tycker jag. Klura på synergier osv. med allt från banägare, tillverkningsföretag med motorsport som kundgrupp och inte minst turismsidan. Och att höja statusen för motorsport i sverige med ett brett grepp!!!
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Re:
Jag bjussade på en bannerplats här på Rejsa (för jag tycker det är ett berömansvärt arbete de satsar på) och plötsligt stod Rejsa i medlemslistan
_________________ Magnus Thomé
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2 besök senaste veckan (1898 totalt) |