| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Nostalgi: Race vecka 1 - GTR2002
|
2 besök senaste veckan (8360 totalt) |
|
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
|
Nu äntligen har jag fått min ratt och jag har iaf lyckats sänka tiden något, 1.35.2 är nuvarande bästa tid. Problemet är att på de flesta varven gör jag ngn riktig dundertabbe thyp klipper gräs några hundra meter ller liknande så jag bör nog börja träna på att köra säkert istället för att jaga låga varvtider...
|
||||
|
Jag tror att man vinner en hel del på att hålla sig på banan hela racet. En brutal avåkning resulterar ju i ca 15-20 sek miss. Och då kör man hellre 1:38-varv hela racet än 1:33 varv då och då!
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
Kan vi inte införa lite extra poäng för snabbst varv och så oxo. Hellre snabb en medioker och säker!
_________________ Thomas Tegbäck |
||||
3 extra poäng till den med snabbast varvtid under varje race?? |
||||
Japp - läs på hemsidan Kval körs på utsatt tid för rejset under en kvart.. Så om vi antecknar poletiden för varje server o sedan jämför mellan varandra, kan den snabbaste få nån viss poäng för snabbast tid under kval också!
|
||||
|
Ett förslag är att vi ger 2 p. för bästa kvaltid i resp grp. Samt 2 poäng extra för heat seger.
Vad tycker ni, det blir ett väldans poäng räknande
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||||
Jag tycker det låter som enbra idé! Då känns det gött om man vinner respektive race på vardera server också ju... |
||||
|
Bumpar denna för alla er nostalgiker!
rejsas liga Säsong 1 kördes 2002 med GTR2002. Fasen vad kul det var! Någon som minns den?? http://www.youtube.com/watch?v=C3VFu _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Hmm... Hur längesedan var det inte som man skrev här då?
Idag känns det som om man knappt hinner köpa ett "spel" förrän det har kommit ett nytt och det gamla glöms bort. Tack för uppningen! _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Nostalgi: Race vecka 1 - GTR2002
|
2 besök senaste veckan (8360 totalt) |