| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Finalen på Knutstorp
|
2 besök senaste veckan (7888 totalt) |
|
Finalen på Knutstorp
Knutstorp Final hur har vi det med anmälningar. Jag kommer inte in på ERCupens egna forum, vad har hänt. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
|
Re:
Är det någon som hoppat av för det är 36 team anmälda på listan på http://www.ercup.se/index.asp?D=570 _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
|
Jag vet inte om det nedersta på listan är en felskrivning eller nåt
nr 110 ELLER känner jag inte igen ? men det blir minst 36 team ändå för jag vet om ett team som kommer som inte är med på listan . Det blir lång kö till besiktningen ,eller hur Björn
_________________ Michael Henriksson Ullared Motorsport nr 16 ERC BMW 320I |
||
|
110 Eller är inte det ett prova på team. Kö? ja jag vet inte om det börjar på fredagskvällen eller inte och om dom får ihop någon personal i tekniken. Jag har troligtvis med mig en under utbildning.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
|
Fått besked. Vi börjar redan på fredag kväll, då står vi rustade med långfillingar och gott humör hoppas jag.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
|
Det blev nästan uppehåll även denna tävling som Pentascrew vann och där med hela serien för i år
||
|
|
||
|
Bilderna från dagen hittar ni här....
http://www.mickeolsson.net/motor_200 Hojta till om det är någon du vill ha så kan vi säkert komma överrens.
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Finalen på Knutstorp
|
2 besök senaste veckan (7888 totalt) |