Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3892 besök totalt |
Säljes extremt påkostad och välbyggd Evo X. Den enda av sitt slag i Sverige, enda Evo 10 som moddats mer än steg 1.
Bilen har idag rullat ca. 1900mil och servats 4 gånger varav 2 gånger stor service med nya vätskor i motor/låda/drivlina. Allt arbete på bilen är gjort av JRM Racing. Alla orginaldelar finns kvar till bilen. Spec motor/drivlina: Turbo Blouch Dominator 2.0 Perrin Downpipe/Midpipe Perrin catback avgassystem HKS Dropin luftfilter INJEN intercoolerrör AMS Intercooler Ralliart tändstiftskåpa Vetilkåpa svartlackad AMS Fuelrail JRM Racing 800cc spridare JRM Racing ECUTEK mappning Walbro 255l/h soppapump Exedy koppling (bytt för 100mil sen) Detta ger 460hk och 528nm, bromspapper finns. Väghållning: HKS Hypermax III sport coilovers TANABE undre motorstag Frambromsar stora Brembo 4kolvsok med 355mm skivor Bak Brembo 2kolvsok Exteriör: SEIBON kolfiberhuv TS-style Rexspeed kolfiberfrontläpp SEIBON kolfiberbagagelucka SEIBON kolfibervinge EVo-R kolfibergrillcentrum Rexspeed Ralliart-ducts i kolfiber SEIBON kolfibersidokjolar SEIBON kolfiberskärmar fram JDM Galant Fortis baklyktor Allt som inte är kolfiber utvändigt har klätts i svart vinyl. Fälgar/däck: Rota Boost drift 10x18tum med Dunlop R-däck i 265/35/18 Säkert missat en del grejer oxå men det kan gås igenom vid seriöst intresse. Besiktigad till 2012-03-31 och skattad till 2010-04-30. SÅLD __________________ Johan Persson Ja_pe@hotmail.com, 070-6265078 _________________ Johan Persson ja_pe(at)hotmail.com |
||
http://www.blocket.se/vasternorrland
Länken bråkade lite, här är den till blocket igen. Det är lustigt, gick och tänkte att det skulle vara trevligt med en evo X, men att det skulle vara som din, och nu är den till salu. Jag måste räkna mina mynt om dom räcker... _________________ l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l |
||
Klart det ska va min om man ska ha en X. Räkna på så hörs vi sen ![]() _________________ Johan Persson ja_pe(at)hotmail.com |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3892 besök totalt |