| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 -96
|
2 besök senaste veckan (15964 totalt) |
|
Re:
Det är en i stål med ONS papper, men för 3-4000:- säljer jag den inte för. Är du intresserad så ge ett rimligt bud (Är ju inte precis sliten ). Har för mig att den kostade lite över 8000:- plus frakt.
_________________ Håkan othberg |
||||||||||||
|
Re:
Som sagt jag köper buren av dig för max 4000kr, tycker jag är ett rimligt pris för en beggad bur då ny kostar runt 6000kr. |
||||||||||||
|
Kommer att lämna in bilen till SMR inom kort för koll på vad som kan/kommer att moddas i vinter.
|
||||||||||||
|
Re: msls
och när eran "super snabba"bil rasat, så kommer jag tuta vid varje varv .....
När vi som åker LÅNGLOPP bara tuffar vidare på 1.31 tider(mantorp)
Längtar redan dit!!!!
_________________ Mattias Talonen Bavariacup 2017 2:a i std klass Bmw 135 m3 GTR banracingbil Husqvarna 350 2020 Enduro Husaberg 570-11:a RallyRaid Mustang cab 07:a |
||||||||||||
|
och när åkte ni 1.31 tider runt Mantorp? Vi behöver väl bara klämma till med 1.25 tider några timmar sedan lägga ner å vinna över er
|
||||||||||||
|
Nu räcker det med OT i denna tråd, tack. Snack om den blivande vinnarbilen(läs; över Tarmac Racing
) i MSLS får tas upp i Skoda RSR-tråden.
|
||||||||||||
|
Vi kommer inte bara att sitta och titta på bilen i vinter....
Me tanke på 1.32.5 med pump bromsning i VARJE kurva och en motor som bara lämnar 286hkr, och nu med kollat kompprov, så visar det sig att det skiljer på 7kg mellan högsta/lägsta!!!!!...
Så ser jag 1.31 som "höga" tider
och framför allt i 8 timmar
_________________ Mattias Talonen Bavariacup 2017 2:a i std klass Bmw 135 m3 GTR banracingbil Husqvarna 350 2020 Enduro Husaberg 570-11:a RallyRaid Mustang cab 07:a |
||||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 -96
|
2 besök senaste veckan (15964 totalt) |