Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 10544 besök totalt |
Re:
Från race 2, måste varit innan det började regna igen eftersom ingen bil sladdade vilt eller understyrde... ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Tack alla funktionärer !
Vart bara lite sur när alla körde på den röda delen in i depån eftersom det hela tiden stog folk efter räcket mot banan och ganska ofta i speedline i depån. Sedan tjafs om att vi inte körde i speedline. Känndes lite onödigt när det fungerade utmärkt i depån. Vår bil går så tyst så ingen märker när vi kommer på depågatan och de tittar åt ett annat håll. Ska man tjafsa om sånt måste man även ha depå hittler som håller koll och rent i depån. Nu kom det helt plötsligt springande småbarn och barnvagnar mm. i speedline och då vill man inte åka en halvmeter bakom folk. Av säkerhetskäl. Lite önskemål som det vore bra om det vara klarlagt innan. Rätt som det var fick man inte byta förare och tanka på samma gång. Samt som Barkarby att när man ställer sig i läge för att tanka ska man helt plötsligt ha heltäckande klädsel osv. Bör förtyligas i reglerna innan nästa race. Vill även veta innan hur många förarbyten det ska vara. Underlättar att veta det lite tidigare än 10min före start. Detta är önskemål inför nästa tävling så man vet vad som gäller. Det underlättar helt klart. Blir så rörigt när man har allt planerat. Annars tycker jag om att det är få men tydliga regler. Uppdatera reglerna SLC sidan är du snäll. _________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||||
Re:
+1 ![]() Lägg de som sticky på SLCforumet också ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Som inbjuden cittraåkare så tackar jag/vi för att vi fick vara med.
Det var lite kul att få åka mot andra märken än det man skruvar med varje dag. Vi stressmekade ihop en bil på 2 månader och fick den att fungera riktigt bra men fy f-n vad vilket problem vi hade med fästet i bakvagnen. Så vi får jobba vidare på det och se om vi hinner med Gotland..... / TEAM Z _________________ Mikael Brandstedt |
||||||
Re: 2009-10-24 5papp+/Citroen
Tack för en riktigt trevlig rejsdag på mantorp till alla som var med ![]()
Björn, när bilen var lastad på trailern så var det en ganska så stor oljefläck ungefär där växellådan var medans vi försökte få avgassystemet över kanten på trailern ![]() _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||||
Steffe man kan ta skit till en viss gräns. Som funkis så gör man så gott man kan.
Ibland dock kan det alltid bli fel om det nu e så. Men dryga personer kan fanken komma o be om ursäkt efteråt. För det var inte nådigt vad skit han gasta ur sig mot henne o mig. Det är helt kasst va den föraren o bete sig på ett sånt sätt, vi är där för dom. Utan oss har dom ingen lekplats att vara på. Så en ursäkt kan vara på sin plats ändå |
||||||
Re:
Vad är det här då ???????
och det här...???
Jag har inte sagt något MOT henne. Utan jag sa..."säg till den där ***** där uppe att så har kan vi inte ha det !! Jag är helt medveten om att vissa (många) mäniskor inte kan ta att andra mäniskor skriker. och det borde jag kanske ha tänkt på. Men jag är 100% säker på att jag INTE gått till personangrepp. Att ni är en förutsättning för att vi kan åka, är helt sant. Och jag förstår att det kan bli felaktiga bedömningar ibland. Men i detta fall....kan jag INTE förstå hur man kunde se denna sammanstötning på det sättet. Dessutom körde han på mej en gång till några varv senare... Men...som sagt tidgare. Ni slipper nog mej i framtiden..... Det här är inte kul längre. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||||
Både Stefan och Håkan.....
tagga ner bägge två........ ni är båda bra människor med för kort stubin, som gärna övertolkar vad som sägs och skrivs........ livet är inte så allvarligt. och ibland blir vissa människor upprörda och säger saker som inte är menade till den det sägs och ibland är den som lyssnar för snabb att höra delar bara..... så snälla lägg ner ...... det är inte så allvarligt som ni gör det till. |
||||||
Hej,
kul dag, dock lite väl blöt. Vi lyckade köra 2 bils team med god framgång så länge det varade, Porschen bröt efter 2 timmar pga växellådshaveri, dvs den blev helt kaputt = ingen drivning el missljud alls. Clion kämpade på med sina 79hk men var mest lidande av ett ypperligt dåligt framvagnsgrepp, det blev mkt bättre inför heat 2 men sänkt däcktryck, dock så funkar den otroligt mkt bättre i torrt före vilket kunde ses på barkaby där vi gjorde varvtider inom sekunden av de snabbaste i klassen, mao vi måste ha klistrigare däck i detta före (el bättre chassi balans). Så att köra 2 bilar till utvalda event är ett gott tips då man inte lägger alla ägg i samma korg.. Vi kommer definitivt göra detta fler ggr om tillfälle ges, dock med förhoppning att ha bättre förberedelse och tillförlitlighet. ![]() _________________ Joakim Adolfson |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 10544 besök totalt |