| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW SC & BMW Cup i Bilsportbörsen!
|
4106 besök totalt |
|
BMW SC & BMW Cup kommer att synas i nästa nummer av bilsportbörsen med 4 helsidor! Ni som är prenumeranter kan läsa/se kändisar som Lars Åke, Team Mattson, Armskogh och Joakim Ahlberg redan den 7 november. Andra "dödliga" får vänta tills den 12 november
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Bra reklam för cupen!
Jag har läst reportaget. Kanon för BMW cup att vara med i Bilsport Börsen. Själv är jag nybörjare och detta är ju jättebra reklam för cupen, så kanske jag slipper vara ensam nybörjare till nästa år.
Även bra att hänvisa till för sökandet av sponsorer.
Tack till er som fått till detta. Vi ses nästa år.
_________________ Peter Henblad Awimex Elcentral BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I
|
||
|
Re: Bra reklam för cupen!
Kul att du gillade det, vi har lobbat länge för att få in mer racing och mindre grussprättare och folkrace i den tidningen. Föresten så kommer det mera reportage om BMW Cup nu under "off season", bara vänta
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Re: Bra reklam för cupen!
Kul att du gillade det, vi har lobbat länge för att få in mer racing och mindre grussprättare och folkrace i den tidningen. Föresten så kommer det mera reportage om BMW Cup nu under "off season", bara vänta [/quote]
Jag väntar med spänning på lite mer BMW cup reportage. Jag håller med det är mest grussprättar info i Bilsportbörsen.
Lite mer på bana.
Så det är ju Kanon om några BMW cup förare kan förgylla tidningen.
_________________ Peter Henblad Awimex Elcentral BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I
|
||
|
|
||
|
Det var ju ett riktigt bra reportage
Trevlig läsning till frukosten idag
Mvh /Jonas _________________ Jonas Sandborg BMW M3 E30 -87 Såld BMW M3 E90 -11 Såld BMW 3.0 CSI -72 Såld Porsche 996 GT3 -04 Såld Lotus Exige S240 PP -08 Shelby gt350 -17 Såld |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
4106 besök totalt |