| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMWSC Funktionärer
|
4933 besök totalt |
|
BMWSC Funktionärer
Denna tråd öppnar jag för att tacka alla våra vänner som hjälper oss under våra arrangemang med bla flaggvaktstjänst. Du kanske själv har gått och funderat över att du vill flagga istället för att sitta bakom ratten. All hjälp är välkommen på både våra egna och ex STCC Mantorp/GCR där vi redan är ett gäng som hjälper till. Vill du vara med kontaktar du undertecknad. Drömmen hade varit att få en funktionärssektion som kunde ordna all flaggvaktstjänst .
Iår är det MK Scandia, Karlskoga MK, Svedala MK, ARC, SSIJ, NÅKAB, Akutbärgarna och alla ambulansteam som hjälper till under våra arrangemang. Jag kommer uppdatera denna sida med bilder och lite info om klubbarna. _________________ olof Johansson |
||||||
|
Stcc tillställningarna är nog bland de roligaste man kan göra när man inte sitter bakom ratten själv
Tack för ett kanon arrangemang i gbg till MK Scandia och alla andra också för den delen, alltid lika kul att få vara med
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
följ MK Scandia på deras blogg från deras tävlingsorginisation www.mkscandia.blogg.se
_________________ olof Johansson |
||||||
|
Den 19 sept på Gelleråsen kommer Karlskoga MK att hjälpa oss med funktonärer. De har stor erfarenhet av oss och ex STCC. Vinka gärna till dem när passet eller racet är avklarat. Det är alltid roligt som funktionär att få se en hand som sticker ut genom rutan eller nätet
.
||||||
|
Re:
Hahaha det där gjorde min kväll!
_________________ Andreas Ekström |
||||||
|
Re:
Det beror ju på hur man håller fingrarna också. En knuten näve ör nog inte så poppis.
_________________ Olof Blücher BMW 325 -88 |
||||||
|
Re:
Det beror väl på vilket finger, tummen är också ett finger utsträckt från en i övrgt knuten näve uppfattar jag som något positivt om den är riktad uppåt. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Under STCC finalen gick det som vanligt att se flera BMWSC medlemmar på plats med olika funktionärsuppdrag. Vi hade folk som bärgade,flaggade och körde bil. Är ni fler som vill finnas med och arrangera både under STCC och våra egna arrangemang, så finns kontaktinfo nedan
.
||||||
|
||||||
|
Jag vill även passa på och tacka alla som hjälpt till på våra egna träffar. Utan deras insatser hade det inte funkat speciellt bra eller så hade det blivit dyrt.
Att det dessutom är trevligt att vara funktionär är kanske något man inte tänker på när man passerar i sin kärra fullt fokuserad på bilen och banan. Jag känner redan att man börjar sakna "gänget" i SC, längtan till våren gör sig påmind!
Allmänt banåkaforum
BMWSC Funktionärer
|
4933 besök totalt |