Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3417 besök totalt |
Server uppe!
Jag ska försöka vara med ikväll men det kan skita sig med att komma hem... ![]() Men servern är uppe och står på 120 min träning just nu så är jag inte på plats kan ni alltid rösta fram nästa session själva. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
||||
|
||||
I vanlig ordning så är det bara Schumi å jag kvar på slutet...
![]() Varför hoppar ni av??? Jag hade en riktigt skit runda med två tappade bakvingar, en stop&go , flera ofrivilliga depåbesök för att jag strulade med depå funktionerna... Och ändå är jag sist kvar??!? om nu en massa personer tagit sig tid för att rejsa lite så kan ni väl offra er lite även om det går lite dåligt... Bättring!! . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Re:
Nä, det var nog jag Thomas ![]() Ja jag tycker också det är trist att alla hoppar ur direkt. Alla har ju sin strategi så det kan ändå bli lite batalj på slutet. |
||||
Re:
Sorry, så var det ja! . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Äh, bröt med ca: 10 varv kvar med bara broms bak, trasig hjulupphängning och en mosad front men kul var det ändå
![]() ![]() Summan av kvällens race: man kan bättre även om man inte tror det, förbättrade mig 1,7 sekunder direkt på träningen när jag följt med ett par av er för att få lite bättre koll på spårval etc ![]() |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3417 besök totalt |