Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14605 besök totalt |
Ja för i time attack så står det online list typ något sådant men det går inte att trycka för den är liksom oklickbar någon som vet om det är någon inställning som ska ändras eller ifall jag måste ändra till online versionen?????????????
_________________ André Schramm Holmquist ![]() |
||
Re:
[quote="BaerB"] Plåga ner 156 WTCC 2007 Alfan till 1:13:396 tror jag de va, men finns mer att ge! ![]() quote] du kan ej mena den tiden för det går ej med stilastående du måste mena 1,16 eller något för det där går ej ![]() _________________ Robin Johansson |
||
Re:
[quote="Robin johansson"]
Jo men är ju flygande som gäller nu! Det var med flygande start ur sista kurvan innan startrakan.. Slår du säkert lätt med minst en sekund. ![]() _________________ Biörn Bladh |
||
Re:
ok Nu förstår jag varför du startade den här tråden!! I onlineläge kan man ju tävla mot andra (i time attack) på alla banor... får man en bra tid, så kan man lägga ut den direkt i spelet.. Och på så sätt "tävla på tid mot andra" Därför kändes tråden lite "tårta på tårta" för mig. Men jag förstår dig , man vill ju jämföra sig ![]() Jag ska sätta en tid för er att bita i, när jag får tid. ![]() _________________ Kenny bjornelundh |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14605 besök totalt |