Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 4396 besök totalt |
Verkligen bra start på Rejsas jubileumsliga
![]() ![]() Stångades med någon i starten i Race 1 och drog hela första kurvan på drift. Lyckades tyvärr inte rädda sladden så jag fick tampa mig upp från sista plats, till en fjärde, tror jag det var. Ser fram emot nästa race ![]() |
||||||
Kul rejs igår tog pole ledde första rejset men gjorde den stora missen att fylla på mer bränsle efter kvalet blev 13. Andra rejset fick en bra start var uppe på 4 plats efter två kurvor blev en seger.
Banan påminde mycket om falkenberg och den gillar jag. Sjukt roliga bilar att köra. Tack alla för en bra rejsing _________________ Peter Larsson |
||||||
Fasiken vad kul det var att få rejsa lite igen!!
Första racet gick hyffsat med några missar. Under de 5-6 sista varven ligger jag i grupp med Shumi och Stacken å jagar, fy f_n vad det är kul när det blir ordentlig racing och man ligger precis brevid varandra och fightas... ![]() Andra racet körde jag av så jag hamnade sist, sedan vart jag torpederad bakifrån i inbromsningen till kurva 2. Ett tips till den personen... ser man att man inte hinner bromsa, släpp och sväng undan... speciellt om det finns så mycket plats som det gjorde igår... ..men..men.. På det stora hela så var det sjukt kul! . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Re:
Ja det var absolut det bästa inom racing jag varit med om ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Ja det var fantastiskt kul. Fick dra ner på tempot för att jag slängt i för lite soppa ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Ja, nå har dom byttat en massa i sentralen her, har vært bra et par uker, men nå har skiten begynnt å krangla igjenn. Nei loppet gikk inte så bra for meg , tror jag lå p12 når jeg ramla ur. _________________ Oyvind Andersen |
||||||
Re:
ok _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Re:
Att man har samma namn i spelet som i forumet eller sitt egna namn. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Re:
Jo ganska smått är det. Och bägge är väl race 1. |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 4396 besök totalt |