Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1388 besök totalt |
Dirt 2
ok. Jo detta e om Colin Mcrae Dirt 2 Jag har nu "testat" Ditrt 2..... För att göra denna utvärderingen kort så ok. Grafik.... 10/10 Den e makalös god ![]() Ljud...4/10 För lite motor och för lite action ljud. Gameplay... 3/10 om man har en X-box eller PS så e de ett kanon spel men om man e van vid ett bra sim racing rally....... NOPE nu ska jag inte köra detta spel i botten utan at förklara mig ![]() d De bilarna i spelet som e ok e om dom har c.a 500-700 HK Dm kan man hålla på sladd och dom svarar på gaspådrag som det ska vara. Den man kör annars "DÖR" vid minsta sladd o det e som att köra SAAB V4. EN rally bil med c.a 300 hk dör FAN inte vid en sladd på andra växeln..... Eller har jag fel??? Detta är bara min uppfattning om Dirt 2. Jag vill inte starta nå skit eller höra att jag har fel. Lämna era uppgifter om Dirt 2 och bara era. Kritik om mig kan ni hålla i erat eget arsle :P _________________ Martin Lindahl Inget kalas utan ras Volvo S60 2.4T AWD |
||
Jag fick med en STEAM-kod till DIRT2 när jag köpte mitt 5870-grafikkort, så när det kommer ska jag testa o se om jag håller med dig!
![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Det finns en som spelat igenom karriärsdelen i Easy och spelat in det till video i full HD (1080p) att titta på, ser helt ok ut ! Bilar som dör i ställ - vilka då/vilket race sker det i i karriårsläget?
|
||
Re:
Rallybilarna och Pickup/s.u.varna man kör. Jag tycker dom dör i hårnålarna lite för mycket. om man lägger i ettans växel så sladdar dom men man tycker att dom ska sladda på 2'an me men den gör dom inte. Rallycross och efter man kommit till pro på rallybilarna sladdar däremot och går som fan. Jag är överaskad av spelet ändå då dom lyckats få till körkänslan hyfsat i detta spel. Verkar som codemasters lärt sig lyssna på kritiken... ![]() _________________ Martin Lindahl Inget kalas utan ras Volvo S60 2.4T AWD |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1388 besök totalt |