| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan ACS winter gocart challenge II i Växjö
|
<< 1, 2 8551 besök totalt |
|
hehehe
vilket tjöt!!! jag kan tänka mig att köra med vem som helst tex narin ,persson eller kanske per inte nog alls
känner att det blir ändå varvtiderna som snackas om efteråt och då har det ju ingen betydelse vem man har kört med. ska bli skit kul mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||
|
Anmälda:
1. Peter "Der Blaue Sau" Blomberg 2. Ulrich "Kampdackel Schwartz" Richter 3. Stefan "Green Machine" Alm 4. Fredrik "Byggare Bob" Persson 5. Johan "Råttan" Rosenquist 6. Björn "TTerrier" Risberg 7. dennis "ozzzo" hansson 8. Per "aTTention" Johansson 9. Roger "Hemlängtan" Johansson 10. Mattias "ACHTUNG!" Narin 11. 12. 13. 14. _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||
|
Re:
Vi raggar naturligtvis tag i någon blind halvlytt sate som han kan köra med. _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||
|
Re:
om det nu ska vara så jobbigt, så kan väl jag STÄLLA upp och köra med Narin
|
||||
|
Det var ju satan vilka förväntningar ni har på mig nu då, bara för att det gick bra i J-Köping? Inte utan att man blir stressad
Hur var det nu, var mötet och körningen samma dag? _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||
|
Re:
Eller så stressar vi dig för att du skall tappa fokus!
Årsmöte 12:00 samma dag, länsförsäkringars lokaler i Växjö. _________________
|
||||
|
Re:
ok, tackar Håller med Dennis, snabbast varvtid blir minst lika intressant som placering
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||
|
övernattning
tjena boys. tänkte att det vore trevligt med lite mat efter gokarten. misstänker att en öl eller två också kan rinna ner. har kollat llite på övernattning och fastnat för växjöcity vandrarhem. dom har enkelrum för 395kr jag kan boka, kanske dom kan fixa ett bättre pris. 1. dennnis hansson enkel rum 2. stefan alm enkel rum 3. ulrich richter enkelrum 4. 5. 6. 7. _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||
|
1. dennnis hansson enkel rum
2. stefan alm enkel rum 3. ulrich richter enkelrum 4. johan rosenquist enkelrum (finns det svåra rum?) 5. 6. 7. _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||
|
Ja, nu börjar man bli sugen.......... på årsmötet
Ny hjälm inhandlad så nu jäklar ska man väl komma förbi denna först, men det vill ju till att båda i laget har samma mål
om det vore så enkelt.... _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||
|
Re: hej
Tackar! Eftersnack här, https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan ACS winter gocart challenge II i Växjö
|
<< 1, 2 8551 besök totalt |