| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Bayerisches Blatt - kanonartikel av Johan Sjöström
|
3046 besök totalt |
|
Hej, Ville bara ge beröm till Johan Sjöström för intressant och utförlig artikel om en vecka på Nürburgring i senaste numret av Bayrisches Blatt (BMWCSs klubbtidning). Mvh Björn _________________ Björn Rustare 56 stolta varv på Nürburgring Nordschleife |
||||
|
Jepp den där TI/SA var det klar dräggelfaktor på
Roligt att folk tyckte om reportaget om ringen oxå. EDIT: För er som missat medlemskapet i BMWCS och inte får vår klubbtidning Bayrische blatt finns ju den LÅNGA versionen dock utan så mkt bilder att läsa här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Garanterat så har hans M3:a gått mer än din compact på banorna runt om
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
|
Re:
Jepp och lika garanterat har min compact gått mer med mig på banor än med Danne bakom ratten i den Mdreiern.. Jag bara tråkas lite för att få fart på han
Sen är frågan hur det ser ut när min är lika gammal, då är det kanske inte lika stor skillnad längre, jag lovar att jag skall låta bilen få jobba på bana! Dessutom är den i tjänst varje dag året runt och gör ett ypperligt jobb! Kan man vara förälskad i en bil?
Allmänt banåkaforum
|
3046 besök totalt |